مجری طرح کرسی تلاوت قرآن کریم از برگزاری چهارمین کرسی تلاوت قرآن کریم در سه استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کردستان خبرداد.

میرزاجانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:  به منظور گسترش فرهنگ ناب قرآن و اهل بیت (ع) و در راستای گسترش ایجاد فرهنگ انس با قرآن و ترویج قرآن خوانی و استماع قرآن کریم و تبلیغ هنر قرائت قرآن چهارمین کرسی تلاوت قرآن کریم همانند ماه های گذشته در سه استان  هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کردستان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم قرآنی با حضور اساتید، قاریان،  حافظان و گروه های مدیحه سرایی  برجسته کشور و استان برگزار و هر ماه دریکی از مکان های اصلی مرکز این سه استان برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به استقبال مطلوب مردم این سه استان اظهار داشت:  تلاوت استان هرمزگان با  حضور  حمید رضا احمدی وفا قاری بین المللی قرآن کریم و رضا گلشاهی قاری نوجوان در بندر عباس و کرسی تلاوت استان کردستان با حضور رحیم خاکی قاری بین المللی قرآن کریم و محمد کریمی قاری نوجوان در شهرستان سقز برگزار گردید و کرسی استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور محمد رضا پور زرگری قاری بین المللی قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشا درتالار فردوسی  دانشگاه  زاهدان برگزار می شود.
 میر زاجانی خاطر نشان کرد:  این کرسی های تلاوت با همکاری موسسات قرآنی و دستگاه های استانی با مشارکت شورای عالی قرآن هر ماه برگزار می شود که این بار برای چهارمین بار در این سه استان برگزار می شود./ز

برچسب ها: چهارمین ، کرسی های ، تلاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار