مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي گفت: سال گذشته 37 واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی این استان به بهره برداری رسیده است.



علي سليماني در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: دراین شهركها و نواحي صنعتي واحدهای صنعتی در زمینه های مواد غذایی ، سلولزی ،فلزی و کانی غیر فلزی در حال فعالیت هستند .

وی اظهار داشت: اولویت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاری شده است ، ارتقاء سطح تولید واحدهای صنعتی و تکمیل زیرساختهای شهركها و نواحي صنعتي و ارتقاء سطح اشتغال افراد در صنعت خراسان رضوي است.

سليماني تاکید کرد :افزایش سطح کیفی محصولات تولید داخل با استاندارد سازی آن در راستای صادرات تولیدات داخلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پايان خاطرنشان كرد : در راستای حمایت از صنایع و حل مشکلات آن برنامه ریزی ها از سال گذشته در استان انجام پذیرفته که شروع آن تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به واحدهای صنعتی و معدنی توسط استاندار خراسان رضوي بود که امسال با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد و جلسات آن به صورت منظم و ماهیانه در سطح شهرستانها برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: مدیر ، عامل ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.