جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: 5 تن از اشرار مسلح که با تجهیزات و مهمات با درگیری قصد ورود به میهن اسلامی را داشتند، به هلاکت رسیدند.

سردار احمد گراوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری مرزبانان میهن اسلامی در حالی که در بیشتر نقاط کشور به تنهایی وارد عرصه مبارزه و با قاچاقچیان و اشرار با استقرار مضاعف نیرو اقدامات کنترلی خود را افزایش دادند.
 جانشین فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: در این راستا مرزبان هنگ مرزی نگور – جکی گور در ساعت یک بامداد روز جاری در حین انجام وظیفه و کنترل از مرزهای کشور توانستند گروهی از افراد شرور مسلح را که قصد ورود به میهن اسلامی را داشتند شناسایی کنند.
این مقام مسئول مرزبانی اذعان داشت : مرزبانان با کمین از سر راه این افراد شرور توانستند طی 2 ساعت درگیری مسلحانه سه تن از آنان را به درک واصل کنند و مقادیری قابل توجه مهمات و اسلحه کشف و ضبط کنند.
وي افزود: همچنين مرزداران در راستاي اقدامات خود توانستند در منطقه زابل يک موتور سوار را که اقدام به ورود غير قانوني به داخل مرزها کرده بود با شليک گلوله به هلاکت برسانند.
سردار گراوند در ادامه ابراز داشت: شرور ديگري نيز در مرزهاي پيرانشهر شناسايي و توسط مرزداران در حالي که قصد تسليم شدن نداشت با آمادگي مرزداران به درک واصل شد.
جانشين فرماندهي مرزباني ناجا گفت: همچنين مرزداران در محدوده منطقه مريوان در ساعت 11 شب گذشته توانستند يک قاچاقچي را به در حال خروج از خاک کشورمان دستگير و بيش از 39 کيلو طلا که شامل 5 کيلو شمش و 34 کيلو لول طلا بود، کشف و ضبط کنند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه تاکيد کرد: در راستاي اقدامات کنترلي مرزها ماموران مرزباني نيروي انتظامي يک فرد ايراني را که در حال خروج غير قانوني از خاک کشور به مقصد ترکيه بود به همراه 64 هزار 200 دلار دستگير و به مقام قضايي ارجاع دادند.
وي خاطر نشان کرد: دريابانان نيز با تشديد اقدامات خود در محدوده خليج فارس توانستند از خروج بيش از 100 هزار ليتر گازوئيل قاچاق جلوگيري به عمل آورند.
سردار گراوند ضمن اشاره به همکاري ارتش، سپاه و سربازان گمنان امام زمان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي، مرزداران مي‌کوشند تا با مبارزه با اشرار امنيت داخلي کشور را ارتقاء بخشند.
گفتني است، در اين خصوص مرزداران از ورود غير قانوني بيش از 100 تبعه خارجي به داخل کشور جلوگيري کردند./ز
برچسب ها: اشرار ، مرزبانان ، مسلحانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار