سرپرست هيات كبدي خراسان رضوي با اشاره به حضور 6 خراساني در تيم ملي سركل كبدي و صعود نماينده كبدي استان به ليگ برتر، سال 91 را سال افتخار آفريني كبدي استان در كشور عنوان كرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسين فيضي گفت: سال گذشته باوجود دشواري هاي مالي، سال موفقي براي هيات كبدي استان بود.

وي با اشاره به صعود نمايندگان سركل كبدي استان به ليگ برتر در اسفندماه سال 91، اظهار داشت: علاوه بر اين حضور يك مربي و دو ورزشكار خراسان رضوي در تيم ملي كبدي استاندارد بانوان نيز از نكات شاخصي بود كه در سال گذشته شاهد آن بوديم.

سرپرست هيات كبدي خراسان رضوي با اشاره به قرار گرفتن این هيات در ميان پنج هيات برتر كشور، عنوان كرد: رساندن هيات استان از رتبه 28 كشور به اين سطح نيز دستاورد ديگري است كه كسب شد.

فیضی به برگزاري دوره هاي مربيگري و داوري براي معلمان ورزش دانشجويان استان اشاره کرد و ادامه داد: مي توان ادعا كرد كه هم اكنون ورزش كبدي به دلیل قرار داشتن در میان بازي های محلي، بین كارگران، بسيجيان، دانشجويان، معلمان و دانش آموزان استان به خوبي شناخته شده است.

وي با تاكيد بر لزوم برنامه ريزي بيشتر در شهرستان ها و جلب همکاری حاميان مالي به اين ورزش، گفت: شهرستان هاي پهلوان خيز استان سرشار از استعدادهاي گمنامي هستند كه در صورت وجود بودجه با شناسايي و بهره گيري از آنان مي توانيم حرف اول را در كبدي كشور بزنيم.

سرپرست هيات كبدي خراسان رضوي با اشاره به برگزاری 35 مسابقه تدوين شده در هر دو بخش بانوان و آقايان توسط فدراسيون در تقويم سال جديد، عنوان كرد: اگر هر اعزام به طور متوسط 3 ميليون تومان هزينه داشته باشد، حدود 100 ميليون تومان هزينه اعزام هاي هیات خواهد شد.

فيضي با اشاره به فرصت باقي مانده تا رقابت هاي آسيايي كبدي استاندارد در اینچوان كره جنوبي افزود: با وجود رشد ورزشكاران کبدی کار سراسر كشور، با همكاري مسوولان و تامين اعتبار، خراسان رضوي می تواند در اين رقابت ها نمايندگان موفقي داشته باشد.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه قصد دارم هيات كبدي را تحويل دهم، در سال جديد تا مشخص شدن تصميم مسوولان مطابق با قوانين و مقررات عمل خواهيم كرد.  /س

برچسب ها: دوران ، اوج ، ورزش ، کبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.