رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی كشور خواستار تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف برنامه‌ها شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، غلامحسین اسماعيلي در جمع كاركنان ستادی این سازمان با اشاره به سخنان نوروزي مقام معظم رهبري اظهار داشت: ایشان فرموده‌اند كه دولت بعدي بايد نقاط قوت دولت فعلي را داشته باشد و نقاط ضعف موجود را برطرف کند كه ما هم با الهام از این فرمایش ایشان در سازمان زندان‌ها با بايد نقاط قوت گذشته را حفظ و تقويت و نقاط ضعف و نقصان‌هاي گذشته را برطرف کنیم.

وی افزود: باید در بحث نقاط ضعف، اقدام‌های ناكارآمد و داراي مشكل را حذف و اقدام‌های درست و مناسبي كه باید اجرا می‌شده اما نشده است را با كار و تلاش مجدانه اجرا کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها با بيان اينكه سال جاري را سال تلاش برای ارتقای نظام زندانباني می‌دانیم تصریح کرد:‌سياست محوري امسال، تلاش برای «ارتقای نظام زندانبانی» است. دلايل و چرايي اين عنوان به اين دليل است که در رهنمودهاي مقام معظم رهبري در هفته قوه قضاييه و خواست اصلي ایشان اين بود كه انتظار ارتقای قوه قضاييه را دارند.

اسماعیلی ادامه داد: ما که افتخار می‌کنیم سرباز مقام معظم رهبري هستيم، وظیفه داریم در جهت خواسته‌هاي ايشان به عنوان جزيي از قوه قضاييه گام‌های اساسی برداریم.

وی ادامه داد: اين سياست يك سياست جمعی و كلي است و همه زير برنامه‌ها و فرايندها و اشخاص را در بر می‌گیرد. بنابراين، همه برنامه‌ها و جزيي ترین امور مشمول اين عنوان است.

رييس سازمان زندان‌ها همچنین تحقق سياست محوري را در عزم و اراده قوي، تدبير و برنامه ريزي مناسب، كار، تلاش و توكل به خداوند و استمداد از حضرت حق توصيف كرد.

وي با بيان حديثي از امام رضا(ع)، در خصوص بهترين بندگان هم گفت: امام رضا(ع) بهترين بندگان را كساني معرفي کرده‌اند كه خشنود و شادمان در برابر انجام كار خوب، عذر خواه در برابر كوتاهي‌ها و نواقص، صبور در برابر ناملايمات و شكر گزار ، با گذشت و بخشنده هستند.

رئيس سازمان زندان‌ها همچنين از تلاش‌هاي همكاران ستادي در نقل و انتقال سازمان زندان‌ها در تعطیلات نوروزی تقدير و تشكر کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار