امسال در فرودگاه آبادان 5 پروژه بزرگ نصب دستگاه فرود اتوماتيک ، بهسازي فازدوم ترمينال و ديگر پروژه ها به بهره برداري مي رسد.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي فرودگاه آبادان، محمدرضا رضايي مدير فرودگاه آبادان با اشاره موقعيت فرودگاه آبادان و مزيت آن به لحاظ قرار گرفتن در سايت توريستي منطقه آزاد اروند،گفت: چشم‌انداز بسيار مثبتي را مي‌توان براي فرودگاه متصور شد كه وصول به اين چشم‌انداز با همكاري سازمان منطقه آزاد اروند محقق خواهد شد.
به گفته وي در سال 91 پروژه‌هاي مهمي چون نصب و راه‌اندازي DVOR/DME، احيا و ايجاد فضاي سبز، بهسازي و نوسازي پاركينگ خودرويي در فرودگاه آبادان با همكاري سازمان منطقه آزاد اروند انجام شده است.
رضايي همكاري سازمان منطقه آزاد اروند و فرودگاه را مطلوب ارزبابي و اظهار اميدواري كرد: در سال جاري پنج پروژه بزرگ نصب دستگاه ILS( فرود اتوماتيك)، بهسازي فاز دوم ترمينال، روكش آسفالت باند دوم، نصب سيستم هواشناسي RVR و سيستم سوئيچينگ و ميز كنسول برج مراقبت پرواز فرودگاه آبادان محقق و به مرحله اجرا برسد.
در اين ديدار همچنين مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به جايگاه فرودگاه و تاثير آن در منطقه، بر افزايش تعاملات با فرودگاه تاكيد كرد.
نيك‌پي همچنين براي اتمام پروژه‌هاي در حال انجام فرودگاه آبادان اعلام همكاري كرد.
وي در پايان خواستار ارائه تمامي پروژه‌هاي مورد نظر در بخش‌هاي عملياتي و غيرعملياتي به سازمان شد تا در خصوص اجرايي كردن طرح‌ها و تامين بودجه برنامه‌ريزي لازم انجام شود.
برچسب ها: فرودگاه ، آبادان ، پروژه ، نصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار