مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: این اداره كل یك هزار و 80 واحد مسكونی در شهرستان زلزله زده اهر احداث كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احمد حاج علیزاده امروز در جلسه بررسی مسائل و مشكلات اداره بنیاد مسكن شهرستان نیر افزود: سهم ستاد معین استان اردبیل در شهرستان اهر یك هزار و 720واحد مسكونی است كه از این تعداد تاكنون در شهرستان اهر یك هزار و 80 واحد تا مرحله سفت كاری به پایان رسیده است.

وی گفت: تا پایان تیرماه امسال تمام واحدهای مسكونی ستاد معین استان در شهرستان اهر به پایان می رسد.

حاج علیزاده همچنین به سهم استان در زمینه مقاوم سازی اشاره كرد و افزود: امسال هشت هزار واحد مسكونی سهم استان است.

مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل از كسب رتبه دوم كشوری بنیاد مسكن استان در حوزه فناوری اطلاعات خبرداد و گفت: بنیاد مسكن استان در تهیه طرح هادی رتبه سوم كشوری ، در اجرای طرح هادی رتبه برتر كشوری و در ساخت مسكن مهر رتبه سوم كشوری در بین استان های هم سطح را بدست آورد.

وی اظهار كرد: پارسال برای اجرای طرح هادی روستایی استان 85 میلیارد ریال و برای تهیه طرح هادی روستایی استان 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

میرفخرالدین زاهد فرماندار شهرستان نیر هم با ارائه گزارشی از عملكرد بنیاد مسكن نیر گفت: از آغاز طرح ویژه مقاوم سازی تاكنون در این شهرستان دو هزار و 819 واحدمقاوم سازی شده است.

وی در ادامه به از بین رفتن طرح هادی برخی از روستاها و نیمه كاره مانده طرح هادی برخی دیگر از روستاهای شهرستان اشاره كرد و خواستار بازنگری و اجرای طرح هادی روستاها شد/س 

برچسب ها: اردبیل ، ساخت ، واحدهای ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.