معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 4 گفت: همزمان با آغاز سال جديد عمليات اجرايي بازسازي و مرمت 24 بوستان محلي و فرامنطقه اي به بهره برداري عموم رسيد.

حميد ناصحي، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: همزمان با آغاز سال جديد به منظور رفاه حال شهروندان، عمليات بازسازي و بازپيرايي بيش از 160 بوستان منطقه در دستور كار قرار گرفت كه در اين طرح، 24 بوستان بصورت اساسي بهسازي و مناسب سازي شد.
معاون امور شهري و محيط زيست منطقه چهار، با اشاره به احداث يكي از زيباترين باغ راه هاي شمال شرق تهران در محله لويزان ادامه داد: به منظور ارتقاي زيبايي بصري شهر، بزرگترين باغ راه منطقه در فضايي به طول 200 متر در خيابان بيات لويزان احداث و به بهره برداري رسيد.
ناصحي، با اشاره به اجراي كمربند سبز در حريم منطقه چهار تصريح كرد: در طرح اجراي كمربند سبز جريمه منطقه، در ضلع شمالي شهيد بابايي، محدوده شهرك امام خميني (ره)، دانشگاه امام حسين (ع) و مركز آموزشي پرواز سپهر در فضايي به مساحت 450 هكتار احداث شد.
وي، آماده سازي فضاي 17 هكتاري بوستان ساحل براي رفاه حال شهروندان را از ديگر اقدامات مهم منطقه در سال 92 نام برد و اظهار داشت: بازپيرايي و توسعه فضاي سبز و كاشت درخت در اين بوستان فرامنطقه اي يكي از مهمترين اقدامات منطقه در سال جاري است.
ناصحي، توسعه فضاي سبز اراضي 1000 هكتاري تلو و ايجاد امكانات رفاهي در اين جنگل بكر را از مهمترين اقدامات سال جاري برشمرد و خاطرنشان كرد: در سال جاري برنامه هاي ويژه اي براي اراضي بكر تلودر نظر گرفته شده است تا شهروندان بتوانند اوقات شاد و مفرحي را در كنار خانواده ها سپري كنند./ز
 

برچسب ها: بازپیرایی ، بکر ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار