تازه ترین تحقیق و بررسی وزارت دفاع آمریکا نشان می دهد که نرخ آزار و اذیت و سوء استفاده جنسی از زنان در ارتش آمریکا نسبت به سال 2008 میلادی رشد فزاینده‌ای داشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یو اس ای تودی ، بر اساس گزارش پنتاگون، از هر 5 زن شاغل در ارتش آمریکا یک نفر قربانی آزار و اذیت و سوئ استفاده جنسی شده است. بیشترین میزان آزار و اذیت و سوء استفاده جنسی زنان مربوط به تفنگداران نیروی دریایی است به طوری که 30 درصد زنان شاغل در این بخش اعلام کرده اند که توسط سایر اعضای ارتش آمریکا مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند.
گسترش آزار و اذیت جنسی زنان در ارتش آمریکا به مراتب بیشتر از تحقیق مشابه انجام شده در سال 2008 میلادی است. بر اساس تحقیق سال 2008 میلادی 11 درصد سربازان زن و 12 درصد ملوانان زن نیروی دریایی اعلام کرده بودند که مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند. این رقم در بین تفنگداران زن نیروی دریایی بیش از 17 درصد بوده است.
ژنرال گری پاتون رئیس دفتر پیشگیری از تجاوز جنسی پنتاگون در این رابطه تاکید کرد، تازه تریهن تحقیقات انجام شده نشان می دهد که تجاوز جنسی همچنان یک مشکل بزرگ در ارتش آمریکا است. ما می دانیم که برای جلوگیری از وقوع تجاوز جنسی در ارتش آمریکا باید اقدامات بیشتری انجام دهیم.
انتشار نتایج این تحقیق در حالی است که تعداد زیادی از نمایندگان کنگره آمریکا نسبت به افزایش موارد تجاوز جنسی در ارتش آمریکا ابراز نگرانی کرده اند.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار