مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روزسه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مراسم يادبود سومین روز درگذشت آیت‌الله رضوانی برگزار شد ، اقتصاد نباید سیاسی شود/ وزير دولت سازندگي بودم، اما نظرم متفاوت بود ،‌ امنيت تنها از رهگذر احساس مشاركت و مسؤوليت عمومي حاصل مي‌شود و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

كمر مردم زير بار گراني خم شده است/ كميسيون تلفيق اجازه نداد قیمت حامل‌های انرژی 4 و 5 برابر شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/3/1031774_503.jpg

 عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينكه مسئولان بايد از سخنان تفرقه‌افکنانه و مخالف وحدت بپرهیزند، گفت: از کمیسیون تلفیق که اجازه نداد که افزایش قیمت حامل‌های انرژی 4 و 5 برابر شود تشکر می‌کنم؛‌ آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرد رقم سرجمع درآمدهای هدفمندی و حامل‌های انرژی را از 120 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان رساند و این به معنی آن است که افزایش قیمت حامل‌های انرژی با کمترین میزان رشد انجام شود.

ارانه 250 هزار توماني قيمت بنزين را به 3000 تومان مي‌رساند/ دولت در روزهای پایانی خود منطقی‌تر حرف بزند
 سخنگوي کميسيون تلفيق بودجه 92 با بيان اينكه مسئولان دولتی در روزهای پایانی خود منطقی‌تر حرف بزند، گفت: درست نیست که ما بخش شیرین را که همان یارانه‌های پرداختی است به مردم بگوییم و از آثار تورمی آن حرفی نزنیم؛ اگر طبق گفته رئیس‌جمهور یارانه‌های پرداختی 250 هزار تومان شود، قیمت هر لیتر بنزین به 3000 تومان خواهد رسید.

یادواره شهدای روحانی دفاع مقدس و شهید آیت‌الله شاه‌آبادی

 یادواره شهدای روحانی دفاع مقدس و شهید آیت‌الله شاه‌آبادی، پنجشنبه هفته جاری با حضور اقشار مختلف مردم در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

تعدد کاندیداهای انتخاباتی نویدبخش مشارکت حداکثری مردم است/ نمايندگان درقبال كشتار ارامنه بي‌تفاوت نخواهند بود

 نماینده مردم ارامنه شمال گفت: تعداد کثبر کاندیداهای ریاست جمهوری و تنوع برنامه‌های انتخاباتی قابل تامل، تحسین و بیانگر سطح آگاهی سیاسی بالا بوده و نوید از مشارکت حداکثری اقشار مختلف کشور می‌دهد.

رئيس‌جمهور از بزرگترين سامانه و طولاني‌ترين مسير انتقال آب كشور در قم بهره‌برداري كرد
طولاني‌ترين مسير و بزرگترين و پيچيده‌ترين سامانه انتقال آب كشور با حضور رئيس‌جمهور در قم و با رمز "يا‌مهدي(عج)" به طور رسمي افتتاح شده و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

وکيل هاشمي و خاتمي نيستم/ اصلا نماينده اصلاحات نيستم
کانديداي احتمالي دور يازدهم رياست جموري در جمع دانشجويان گفت:اگر هاشمي و خاتمي کانديداي انتخابات شوند من کنار خواهم کشيد و ما به دنبال اجماع هستيم چون شرايط کشور ايجاب مي‌کند. من وکيل آقاي هاشمي و خاتمي نيستم و حتي اصلا نماينده اصلاحات نيستم و من محمدرضا عارف هستم لطفا موضع آقايان هاشمي و خاتمي را در قبال من از خودشان بپرسيد.

شیوع ویروس جدید در میان منافقین!

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/3/1031791_975.jpg

 سرکرده منافقین در آخرین سخنرانی خود برای اعضای این فرقه در کمپ لیبرتی که به صورت اودیو کنفرانس برگزار شد، از کشف جدیدی به نام "ویروس سه نقطه" خبر داد که به تازگی در میان اعضا شیوع پیدا کرده است!

مراسم يادبود سومین روز درگذشت آیت‌الله رضوانی برگزار شد

 مراسم يادبود سومین روز درگذشت آیت‌الله رضوانی عضو فقهای شورای نگهبان در مسجد عزیزالله تهران برگزار شد.

آيت‌الله هاشمی و خاتمی تاکید داشتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند
 کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: با آقای هاشمی و خاتمی مشورت کردم و این دو تاکید داشتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند و من هم بعد از این مشورت تصمیم به شرکت در انتخابات گرفتم.

اقتصاد نباید سیاسی شود/ وزير دولت سازندگي بودم، اما نظرم متفاوت بود
 کاندیدای حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری با بيان اينکه وزير بازرگاني دولت سازندگي بودم، اما نظري متفاوت داشتم، گفت: جنس اقتصاد کاملا متفاوت با سیاست است و نباید هر مسئله‌ای را با متر سیاسی محاسبه کنیم.

امنيت تنها از رهگذر احساس مشاركت و مسؤوليت عمومي حاصل مي‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/3/1031916_480.jpg

 رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح گلستان گفت: ثبات و پايداري امنيت تنها از رهگذر نهادينه كردن و احساس مشاركت و مسؤوليت عمومي در قبال آن حاصل مي‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار