مدیر کل استاندارد استان زنجان از ابطال علامت استاندارد اجباری بیش از 80 واحد تولیدی در این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت : اداره کل استاندارد استان زنجان به منظور استاندارد سازی کالاهای تولیدی در استان اقدامات بسیاری را در سال گذشته با همکاری بازرسان این اداره کل انجام داد كه در اين ميان تعداد 82 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در این استان باطل و تعداد 4 فقره پروانه نیز تعلیق شد.

كار گر زاده با بیان اینکه پروانه‌های مذکور به دلایلی همچون عدم تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد پس از گذشت تاریخ اعتبار آن، تعطیلی واحد و یا نمرات منفی بالا باطل شد‌ه‌اند، تصريح کرد: واحد های تولیدی که مجوز کاربرد علامت استاندارد آنها باطل شده است موظف به توقف تولید محصولات مربوط به این مجوزها هستند.

وي ادامه داد: هرگونه تولید و توزیع این محصولات مستوجب پیگرد قانونی و توقیف محصولات تولیدی پس از ابطال، این واحدها خواهد بود.

مدیر کل استاندارد استان زنجان در ادامه در زمینه واحدهایی که مجوز کاربرد علامت استاندارد آنها تعلیق شده است اضافه كرد: این واحدها با توقف تولید انبوه محصولات مربوط به مجوز تعلیق شده فقط مجاز به تولید آزمایشی محصولات مذکور، تحت نظارت اداره کل هستند.

وی خاطر نشان كرد: پس از رفع نواقص منتج به تعلیق و گذراندن مراحل تمدید مجوز این واحدها اجازه تولید انبوه به آنها داده می‌شود./ب


برچسب ها: ابطال ، استاندارد ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.