معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: مسیر دسترسی به بزرگراه های شریانی شمال شرق تهران، با تعریض حدفاصل بزرگراه امام علی(ع) تا بلوار اوشان در سال جاری ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پوریا محمدیان گفت: در سه بلوار اوشان و صحرای شرقی دو راستگرد ایجاد شد که در تکمیل شدن این طرح اصلاح هندسی، جهت امتداد امام علی(ع) با صحرای غربی در دستور کار قرار داد. 
وی بیان کرد: که با تکمیل این طرح اصلاح هندسی به متراژ تقریبی 2 هزار و 600 متر مربع انجام خواهد شد که هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال را در بر خواهد شد. 
محمدیان تصریح کرد: امتداد بزرگراه امام علی(ع) در شمال تهران توسط گذر کم عرض خیابان صحرای شرقی به بلوار اوشان متصل می شد که به علت تقاضای بالای سفر در این مسیر و دید کم یکی از نقاط حادثه خیز بود.
وی اظهار داشت: که با تملک دو پلاک ثبتی در جنوب شرقی محل، عملیات اصلاح شیب و تعریض اجرا شد. 
محمدیان عنوان کرد: یکی از مشکلات شهروندان این محدوده دسترسی صحرای شرقی و غربی بود که این محل را به نقاط حادثه خیز تبدیل نموده اند. 
وی خاطرنشان کرد: با طراحی مناسب و تامین دسترسی ها در کلیه جهات شامل احداث دوربرگردان جنوب به جنوب، ایجاد لچکی و ؟ ایمنی با نصب تجهیزات و علائم ترافیکی تجهیز شد. 
محمدیان ادامه داد: با هدف بالا بردن ایمنی و تسهیل در تردد عابرین پیاده در ضلع شمال خیابان صحرا نیز با نصب جداول بتنی و تفکیک مسیر سواره و پیاده ایمنی در معبد مورد نظر افزایش یافت./ف
برچسب ها: تعریض ، بزرگراه ، بلوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار