نتايج يک نظرسنجي جديد نشان مي دهد در حالي که تنها ده روز از بمب گذاري ماراتن بوستون مي گذرد ، بيش از نيمي از امريکايي ها بر اين باورند تا چند هفته آينده احتمال دارد حمله تروريستي ديگري صورت گيرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا ، نتايج اين نظرسنجي نشان مي دهد پنجاه و يک درصد پرسش شوندگان بر اين باورند که احتمال وقوع اقدامات تروريستي در امريکا طي چند هفته آينده " خيلي زياد " است و اين در حالي است که آمار پرسش شوندگان امريکايي که اوت سال 2011 به اين پرسش ، پاسخ مشابه دادند سي و هشت درصد بوده است.
نتيجه  نظرسنجي جديد که بيست و چهارم و بيست و پنجم آوريل انجام شد ، همچنين نشان مي دهد سي و چهار درصد پرسش شوندگان احتمال وقوع حملات تروريستي بيشتر را چندان زياد نمي دانند و دوازده درصد نيز اعلام کردند به هيچ وجه اقدام تروريستي بيشتري صورت نخواهد گرفت. 
اين نظرسنجي همچنين نشان مي دهد به رغم افزايش نگراني امريکايي ها درباره وقوع حملات تروريستي ، درصد نگراني کساني که فکر مي کنند خودشان يا اعضاي خانواده شان در معرض خطر قرباني شدن حملات تروريستي قرار دارند ، از سي و شش درصد در اوت سال 2011 به چهل درصد افزايش يافته است.
بر اساس اين نظرسنجي ، اعتماد امريکايي ها به توانايي دولت در حفاظت از شهروندان در برابر اقدامات تروريستي ، از هفتاد و پنج درصد در اوت سال 2011 ، به هفتاد درصد کاهش يافته است.
 از هر ده پرسش شونده امريکايي نيز سه نفر اعلام کردند اعتماد کمي به توانايي دولت در مبارزه با تروريسم دارند و بيست و يک درصد نيز اعلام کردند به توانايي دولت اعتماد بسيار کمي دارند و هشت درصد نيز گفتند اصلا اعتمادي به دولت ندارند.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار