فرمانده انتظامی چابهار گفت: شش شرور و سارق مسلح طلافروشی شهرستان کنارک در عملیات موفقیت‌آمیز پلیس چابهار دستگیر و به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: این اشرار و سارقان مسلح اوایل شب یکم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به صورت مسلحانه قصد دستبرد به یک مغازه طلافروشی در شهرستان کنارک را داشتند، به دلیل اینکه مغازه طلافروشی مجهز به سیستم‌های ضد سرقت و شیشه‌های نشکن بود طی چند بار که با خودرو به شیشه‌های طلافروشی ضربه زدند نتوانستند وارد طلافروشی شوند و با استفاده از سلاح به سمت طلافروشی تیراندازی کردند که باعث زخمی شدن چند نفر از شهروندان کنارک شد.

وی افزود: این سارقان مسلح به‌دنبال این سرقت نافرجام موفق به فرار از شهرستان کنارک شدند و در منزلی در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار مخفی شده بودند و برای سرقت‌های مسلحانه دیگر خود برنامه‌ریزی می‌کردند که با عملیات مأموران انتظامی چابهار، دو نفر از آنان دستگیر و چهار تن دیگر به هلاکت رسیدند.

این مسئول بیان داشت: به‌دنبال اعترافات دو سارق دستگیر شده و در ادامه تحقیقات و بررسی‌های پلیس مشخص شد این اشرار مسلح جرائم امنیتی گوناگونی در پرونده ننگین خود دارند.

کاظمی متذکر شد: این افراد به جرم تجاوز به عنف، زورگیری، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، استفاده از سلاح گرم و تیراندازی به سوی مأموران و سرقت طلاجات کودکان تحت تعقیب مراجع قانونی و قضایی قرار داشتند.

فرمانده انتظامی چابهار در پایان خاطرنشان کرد: این افراد از سارقان و اشرار معروف شهرستان‌های نیکشهر و ایرانشهر نیز بودند و دارای جرائم متعددی در این دو شهرستان هستند.
برچسب ها: شرور ، سارق ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.