شهردار منطقه 22گفت: فاز دوم دهکده کوثر در محدوده شمال غربی پایتخت با مساحت 5هزار متر مربع تا 6ماه آینده به بهره برداری می رسد.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مرکز اشتغال زایی و مهارت آفرینی کوثر مشتمل بر 2فاز و مساحت آن 10هزار متر مربع است.
وی تصریح کرد: فاز اول این فضا که با هدف اشتغال زایی و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و خانواده های بی بضاعت و نیاز مند است از اسفند ماه سا ل1391به بهره برداری رسیده و مساحتی بالغ بر 5هزار متر مربع دارد.
وی افزود: 4سوله با عناوین سالن برش و طراحی، سالن دوخت، سالن اداری و نمازخانه و سالن ناهار خوری در فاز اول این مجموعه وجود دارد و در فضای بیرونی آن نیز سرویس های بهداشتی و فضای ورزشی قرار گرفته است .
وی گفت: فاز اول دهکده کوثر فعالیت خود را با 15نفر آغاز کرده و اکنون 20 نفر در آن اشتغال دارند اما فضای آن برای اشتغالزایی 100نفر ظرفیت دارد.
زنان سرپرست خانوار ، خانواده های بی بضاعت و نیازمندان در گروهای سنی بین 25تا 50سال  گروههای هدف دهکده کوثر هستند وی خاطر نشان کرد: فاز اول دهکده کوثر در فاز غربی بوتان چینگر ، همجوار با ایستگاه مترو ایران خودرو قرار دارد و فاز دوم آن نیز با مساحت 5هزار متر مربع در مجاورت فاز اول به بهره برداری خواهد رسید/ز
برچسب ها: کوثر ، دهکده ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار