"معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي از افتتاح کافه انتخاباتي با هدف ايجاد فضاي باز سياسي در اين دانشگاه خبرداد.

ياسر رفيق‌دوست در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران از افتتاح کافه انتخابات در دانشگاه شهيد رجايي خبرداد و گفت: با توجه به برگزاري زودهنگام امتحانات و تعطيلي دانشگاه تصميم گرفتيم تا برنامه‌هايي را با فضاي انتخابات در دانشگاه داشته باشيم.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي با بيان اينکه در طرح کافه انتخابات براي هر روز هفته يک برنامه را تعريف کرده‌ايم‌، تصريح کرد: سخنراني با موضوع انتخابات،‌ مناظره دانشجويي با موضوع رابطه باآمريکا، تريبون آزاد با موضوع آزادي بيان و دموکراسي و پخش فيلم از جمله برنامه‌هايي است که براي برگزاري در کافه انتخابات در نظر گرفته‌ايم.

وي با بيان اينکه کافه انتخاباتي يکي از طرح‌هايي است که از سوي شهيد باقري ارائه شده بود، تصريح کرد: دانشجويان دانشگاه شهيد رجايي با تکميل اين طرح کافه انتخاباتي را در پرترددترين مسير دانشگاه تعبيه کردند و اين محل از هشتم ارديبهشت فعاليت خود را آغاز کرد که اين فعاليت تا 27 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي در پايان خاطر نشان کرد: برنامه‌هاي انتخاباتي ديگري در اين دانشگاه را مد نظر داريم که در روزهاي آينده اعلام خواهد شد.




 




انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، انتخابات ، رجایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار