با توجه به اینکه زمان برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور تغییر یافته این امتحانات در تاریخ 31 اردیبهشت ماه تا 22 خرداد برگزار می شود.

دکتر سلیم بهرامی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  با توجه به اینکه ترم جاری  کوتاه شده است برنامه ریزی های جدی، منسجمی پیرامون برگزاری امتحانات پایان ترم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور در تاریخ 31 اردیبهشت ماه تا 22  خرداد برگزار می شود و پس از این تاریخ هیچ امتحانی برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مهلت انتخابات محل آزمون دوره  کارشناسی ارشد نیز از 8  اردیبهشت ماه آغاز شده است خاطر نشان کرد: فرصت انتخاب محل آزمون دوره کارشناسای ارشد این دانشگاه نیز تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی ضمن توضیح بیشتر اظهار داشت: برای مثال دانشجویی که در عسلویه ای است می تواند محل آزمون خود را نیز در همان منطقه انتخاب نمایند.

وی یاد آور شد: به علت ساختار مدیریتی الکترونیکی که در سامانه آزمون دانشگاه پیام نور  ایجاد شده است امکان انتخاب محل آزمون برای تمام دانشجویان قطع کارشناسی ارشد فراهم است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار