خانواده های شهدا امروز با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) فرا رسیدن میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فامه زهرا (س) را جشن گرفتند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رئیس بنیاد شهید استان در این مراسم حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین الگو برای همه زنان و مردان آزاده دنیا عنوان کرد و افزود : مادران و همسران شهیدان ایران اسلامی با صبر و استقامت و ولایت مداریشان در عمل ثابت کردند که الگویشان حضرت فاطمه زهرا (س) است .

آقای امینی پور با بیان اینکه خانواده های شهدا مهمترین تاثیر را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند بر لزوم توجه به خانواده های شهدا در انتقال این فرهنگ در میان نسل جوان جامعه تاکید کرد.

وی  با اشاره به نام گذاری امسال به نام حماسه سیاسی / حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد : خانواده شهدا امروز به واسطه جایگاه ویژه ای که در میان افراد جامعه دارند می توانند تاثیر بالا و موثری در تبلیغ برای حضور مردم در عرصه سیاسی و خلق یک حماسه سیاسی در سال 92 داشته باشند .

رئیس بنیاد شهید استان قم از خانواده های شهدا خواست خود را برای حضور پر شور در حماسه 24 خرداد 92 آماده کنند و با انتخاب فردی ولایی سبب شادی دل امام عصر و مقام معظم رهبری شوند ./ع

برچسب ها: قم ، جشن ، میلاد ، خانواده ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.