باشگاه پرسپولیس قصد دارد به زودی در مراسمي، آکادمی فوتبال خود را بطور رسمی افتتاح کند، هنوز وضعیت تمدید اجاره ورزشگاه امام رضا (ع) معلوم نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس قصد دارد به زودی در مراسمي، آکادمی فوتبال خود را بطور رسمی افتتاح کند، هنوز وضعیت تمدید اجاره ورزشگاه امام رضا (ع) معلوم نیست این مجموعه محل استقرار آکادمی، بخش سنجش خوابگاه و محل تمرینات تیم های پایه است.

باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر تبلیغات گسترده ای را درباره راه اندازی آکادمی فوتبال خود انجام داده است، در این ارتباط قراردادهای همکاری با آکادمی فوتبال ترافیک برزیل و همچنین یکی از شرکت های وابسته به باشگاه رئال مادرید انجام داده است در حال حاضر مشکل اساسی پیش روی باشگاه پرسپولیس توافق برای تمدید مجموعه امام رضا(ع) که طی هفته های آینده مدت اجاره آن به پایان می رسد.

ورزشگاه امام رضا (ع) در زمان مدیر عاملی حبیب کاشانی با توجه به حضور وی در شورای شهر طی قرار دادی دو ساله از سوی شهرداری در اختیار پرسپولیس قرار گرفت.

**جریمه شدن نوروزی و قاضی به نتیجه فینال حذفی بستگي دارد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره نظر کمیته انضباطی باشگاه درباره میزان جریمه های نوروزی و محمد قاضی تصمیم می گیرد.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس پس از آنکه با عدم حضور بازیکنان خاطی در جلسات روبرو شد، حکم خود را غیابی صادر کرد این حکم برای رويانيان ارسال شد و تنها در صورت اعلام از سوی وی رسمیت می طلبد. در این ارتباط مسئولان باشگاه می گویند همه چیز بستگی به نتیجه فینال جام حذفی دارد، اگر پرسپولیس به قهرمانی برسد که همه چیز فراموش می شود و اگر به شکست سرخپوشان تمام شود جریمه های نقدی در انتظار همه بازیکنان خواهد بود.

یحیی گل محمدی در حالی برای مهدی مهدوی کیا در فینال جام حذفی برنامه اي ندارد که از نظر هواداران این تیم مهدوی کیا با وجود عدم حضور در نیم فصل دوم، دومین بازیکن برتر سرخپوشان در این فصل به حساب می آید.

مهدی مهدوی کیا از نظر کاربران سایت رسمی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس بعد از نیلسون جونیور کوره آ که 54/1 درصد آرا را به خود اختصاص داده است، مهدی مهدوی کیا با 30/9 درصد آرا قرار دارد.

این آمار در حالی برای کاپیتان پرسپولیس رقم خورده است که وی در نیم فصل دوم چندان به کار گرفته نشد و در بازیهای متعددی است که حضور ندارد، با این وجود عملکرد او در نیم فصل اول همچنان مورد توجه کارشناسان و هواداران است.

مهدوي کيا در نیم فصل اول موثر ترین و ‌آماده ترین نفر سرخپوشان بود اما یحیی گل محمدی پس ازعهده دار شدن سرمربیگری پرسپولیس ،‌ این بازیکن را کنار گذاشت، بعضی بر این باور هستند که ارتباط خوب مهدوی کیا از مانوئل ژوزه و حمایت از او به عنوان سرمربی تیم در بوجود آمدن این شرایط بی تاثیر نبوده است.

**وضعیت نامعلوم چلنگر با پرسپولیس

رضا چلنگر که به عنوان کارمند باشگاه پرسپولیس مشغول به فعالیت بود پس از کنار رفتن دستیار و مترجم کرانچار به باشگاه سپاهان مناقل شده او قصد دارد در پایان فصل براي تعیین وضعیت خود به پرسپولیس برگردد.

چلنگر با توجه به آشنایی به چند زبان همچنین برخورداری از ارتباطات خوب در کشورها می تواند مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشته باشد هر چند در زمان حضورش کمتر از توانایی های او استفاده شد، حضور چلنگر همچنین می تواند  برای مطرح شدن حضور برانکو ایوانوویچ باشد البته در دو سه سال اخیر که چلنگر در پرسپولیس بوده است در حضور هیچیک از بازیکنانی که از منطقه بالکان بوده است نقش اول را نداشته است در حال حاضر وضعیت ادامه همکاری او با پرسپولیس نامعلوم است.

**جوایز هواداران پرسپولیس حذف شد

پرسپولیس که پیش از این اعلام کرده بود به ثبت نام کنندگان در کانون هواداران این باشگاه جوایزی را اهدا خواهد کرد یکی از اقدامات جالب توجه باشگاه پرسپولیس پس از روی کار آمدن محمد رویانیان عضو گیری و ثبت هواداران رسمی بود.

در حال حاضر ثبت بیش از یک میلیون هوادار رسمی به ابزار خوبی برای پرسپولیس بدل شده تا در مجامع بین المللی روابط خوبی را برقرار کند اما به نظر می رسد مسئولان باشگاه از پتانسیل موجود برای جذب درآمد از طریق فروش محصولات و کارهای هواداران ارزیابی درستی نداشتند و این باعث شد تا سرمایه گذاری غلطی در این بخش صورت بگیرد، خوب به یاد می آوریم که تا چندی پیش محمد رویانیان در هر اظهار نظری درباره عضو گیری و ارائه خدمات به هواداران از طریق پورتال باشگاه سخن می گفت: مسئله ای که دیگر متوقف شده است در جریان رونمایی از نشان جدید باشگاه پرسپولیس بود که محمد رویانیان اعلام کرد به ثبت نام کنندگان در پورتال باشگاه جوایزی شامل پنج خودروی سواری، 110 دوچرخه و 110 کمک هزینه سفر زیارتی اهدا خواهد شد.

اعلام این خبر باعث انفجار ثبت نام ها شده بود اما پس از گذشت زمان طولانی از جوایز چندی نشد و حالا اگر برای ثبت نام در کانون هواداران به بخش مربوطه مراجعه کنید دیگر اثری از جوایز نیست./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار