اردبیل/

بخش صادرات مورد بی‌مهری دولت است

نایب رئیس اتاق بازرگانی، ‌صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل گفت: تجارت و به ویژه صادرات پارسال مورد بی‌توجهی و بی‌مهری بخش دولتی بود که انتظار داریم در سال حماسه اقتصادی با رأفت با بخش خصوصی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ بهروز پورسلیمان دیروز در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل افزود: تحقق حماسه اقتصادی نیازمند حمایت جدی از بخش خصوصی است.

وی با اشاره به کارنامه موفق اتاق بازرگانیدر سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته علی‌رغم مشکلاتی که دامن‌گیر بخش صنعت و تولید بود، اتاق اردبیل برای حمایت از تلاشگران عرصه اقتصاد استان از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همواره به صورت جدی پیگیر مطالبه بخش خصوصی از بخش دولتی بود.

پورسلیمان با بیان اینکه تجارت و به خصوص صادرات در سال گذشته مورد بی‌توجهی و بی‌مهری بخش دولتی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: سیاست‌های دستوری، بخشنامه‌های متناقض و نگاه صادرات‌ستیزی بخش دولتی موجب شده کالاهای صادراتی کشور در بازارهای هدف از گردونه رقابت خارج گردد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد بخش خصوصی برای تحقق حماسه‌های اقتصادی و سیاسی پرتوان‌تر از گذشته در عرصه صنعت و تجارت به تلاش‌های خود ادامه ‌دهد و امیدواریم بخش دولتی نیز در کنار بخش خصوصی قرار گیرد و نه در مقابل بخش خصوصی/س 

برچسب ها: اردبیل ، بخش ، صادرات ، مورد ، بی ، مهری ، دولت ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.