فرمانده انتظامي لرستان ، گفت : پيرو ادعا و شكايت فردي مبني بر زورگيري از وي توسط دو نفر موتور سوار با بررسي هاي بعمل آمده موضوع صحت نداشت .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، "سردار كاظم عليزاده" در بيان اين مطلب ، گفت : ماموران كلانتري 14 فرمانده انتظامي شهرستان "خرم آباد" روز نهم ارديبهشت ماه 91 از طريق تماس يك شهروند خانم مبني بر اينكه دو نفر با يك دستگاه موتورسيكلت با تهديد چاقو و ضرب و جرح ، مبلغ 550 هزار تومان ، يك دستگاه تلفن همراه و يك قطعه كارت عابر بانك را به زور از وي سرقت و متواري شده اند ، موضوع به طور ويژه در دستور كار قرار گرفت . 
وي افزود : با تشكيل تيم هاي تخصصي و ويژه به سر پرستي جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان "خرم آباد"و همكاري پليس آگاهي استان روز گذشته يك نفر در اين رابطه دستگير شد. 
فرمانده انتظامي لرستان، تصريح كرد : ابتدا فرد دستگير شده منكر موضوع شد ليكن با توجه به چندين مرحله بازجويي تخصصي لب به اعتراف گشود و گفت ، موضوع زور گيري نبوده و فقط اختلاف خانوادگي در ميان بوده است . 
وي گفت : متهم دستگير شده در ادامه اظهارات خود گفته است در روز حادثه وي را دعوت كردم و به دلايلي با هم اختلاف پيدا كرديم سپس با هم درگير و وي را كتكاري كردم . 
اين مقام مسؤل عنوان كرد : فرد شاكيه نيز با تاييد گفته هاي متهم اظهار داشت بعلت ترس از خانواده ام پس از درگيري به پليس تماس گرفتم و بيان داشتم كه افراد زوگير مبلغي وجه نقد را ازمن سرقت و مرا نيز كتك كاري كرده اند. 
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره اينكه ، خانواده به عنوان اولين کانوني که فرد در آن قرار مي گيرد داراي اهميت شايان توجهي است، بيان داشت : خانواده پايه گذار بخش مهمي از سرنوشت انسان است و در تعيين سبک و خط مشي زندگي آينده ، اخلاق ، سلامت و عملکرد فرد نقش بزرگي بر عهده دارد ، بنابراين فرزندان بايد والدين خود را از تمامي مشكلات خود آگاه كنند./ف
برچسب ها: زورگیری ، خرم آباد ، موتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار