در دویست و هشتاد و هشتميننشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فيلم سينمايي «يك دو سه ... پنج»ساخته«محمد معيري»يكشنبه 15 ارديبهشت ساعت 18 در فرهنگسراي ارسباران اكران و نقد مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگسرای ارسباران، فيلم سينمايي«يك دو سه ... پنج» داستان 3 نفر از نگهبانان طالبان است که سعی دارند 5 اسیر محکوم به اعدام را از جایی به جای دیگر منتقل کنند تا توسط دو عضو طالبان برای ایجاد رعب و وحشت در شهر دیگری اعدام شوند که در حین این انتقال یکی از اسرا موفق به فرار می‌شود و ...
محمد معيري تاكنون فیلم‌های کوتاه و مستندی چون«غرض نقشی»، «گل»، «دونده»، «دریا» و «زمستان اتمی» ساخته است و «یك، دو، سه... پنج» اولین فيلم بلند سینمایی وي محسوب مي شود.
همایون ارشادی، عبدالولی تلاش، فرهاد خردمند، آناهیتا افشار، شفق چوپان، حسن نوری، ایرج صادقی‌طاری‌، فرهاد اخلاقی‌، علی باقری و حمیدرضا آذرنگ از بازيگران اين فيلم هستند و اين نشست نخستين نمايش فيلم سينمايي «يك دو سه ... پنج» پس از سي و يكمين جشنواره فيلم فجر است.
نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور محمد معيري(كارگردان)،همايون ارشادي و آناهيتا افشار(بازيگران) كورش جاهد (كارشناس سينمايي) و ساير عوامل فيلم برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت حضور درنشست‌باشگاه فیلم تهران مي توانند ¬به فرهنگسرای ارسبارانواقعدر خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار