پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران از كتاب «فرصت‌ها و چالش‌های فرهنگی ایران در خاورمیانه» رونمايي مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدير ارتباطات پژوهشي پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با اعلام اين خبر گفت: كتاب «فرصت‌ها و چالش‌های فرهنگی ایران در خاورمیانه» اثر پژوهشي دكتر عباس کشاورز روز سه‌شنبه 17/2/92 ساعت 13:30 در سراي اهل قلم بيست و ششمين نمايشگاه كتاب تهران رونمايي مي شود. در جلسه رونمايي اين كتاب دكتر سيدجلال دهقاني فيروزآبادي، عضو هيات علمي دانشگاه علامه طباطبايي و دكتر حميد اخوان،‌عضو هيات علمي دانشگاه امام حسين(ع) حضور خواهند داشت.
اسدزاده مشخصات ظاهري كتاب را قطع وزيري و در 404 صفحه اعلام كرد كه به همكاري انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شده است. وي اين اثر را دستاورد پژوهشي پژوهشكده ارتباطات فرهنگي بين الملل پژوهشگاه فرهنگ،‌هنر و ارتباطات دانست كه با نظارت علمي دكتر محمدرضا وصفي و ارزيابي دكتر يعقوب توكلي تهيه شده است. مدير ارتباطات پژوهشي پژوهشگاه همچنين به محتواي اين كتاب اشاره كرد و گفت:
خاورميانه منطقه‌اي است که کشورهاي آن اشتراکات فرهنگي، تاريخي و اجتماعي فراواني با هم دارند. ايران هم به عنوان يکي از کشورهاي مهم اين منطقه داراي اشتراکات فراواني با ديگر کشورهاي منطقه است؛ اما در روابط و تعاملات فرهنگي با اين کشورها با مشکلات و چالش‌هایي نیز روبرو است. در اين كتاب فرصتها و چالشهاي فرهنگي جمهوري اسلامي با كشورهاي خاورميانه مورد بحث و بررسي قرار گرفته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار