مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مازندران از کمبود اعتبار در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه گلایه کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدتقی حسین‌زاده در نشست بررسی مشکل آب آشامیدنی برخی از شهرهای استان اظهار داشت: طرح‌های بسیار جامع و خوبی در شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در دست اجرا و مطالعه است که در صورت تامین اعتبار این طرح‌ها در موعد مقرر برای ارائه خدمات بهتر به مردم به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی اضافه کرد: پروژه آب شیرین‌کن شهر گلوگاه با مدت تامین آب آشامیدنی به میزان 100 لیتر در ثانیه، آبرسانی به شهرهای نکا و بهشهر با حفر و تجهیز دو حلقه چاه، اجرای سه کیلومتر خط انتقال و تجهیز یک حلقه چاه با هدف تامین آب به میزان 140 لیتر در ثانیه، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در رستم‌کلا، احداث سه باب مخزن و ایستگاه پمپاژ و حفر یک حلقه چاه از جمله طرح‌های شرکت آبفای شهری در این شهرها است.

حسین‌زاده به مطالعه 20 کیلومتر خط انتقال آب اشاره کرد و یادآور شد: در صورت تامین اعتبارات آبفای شهری تمام تلاش و همت خود را برای خدمت صادقانه به مردم انجام خواهد داد.

نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: همه ما خادم نظام و مردم هستمی و به میدان آمده‌ایم تا به مردم خدمت کنیم.

مقیمی بیان داشت: در راستای خدمت‌رسانی تمام تلاش خود را در مجلس برای جذب اعتبارات مورد نیاز بکار خواهیم بست.
برچسب ها: مازندران ، اعتبار ، بهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.