مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:افراد کمتري در انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام مي‌كنند/ توصيه‌هاي انتخاباتي براي کاندیداهاي رياست‌جمهوري، رئيس‌جمهور مي‌خواهد مشايي را بر ملت تحميل کند/ نگارش خاطرات احمدي‌نژاد بعد از انتخابات ، دست‌اندرکاران انتخابات باید با امانتداری کامل فقط براساس مرّ قانون عمل کنند/ رئیس‌جمهور آینده باید مردمی، کاری، مقاوم، ارزشی، پایبند به قانون و با تدبیر باشد و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دست‌اندرکاران انتخابات باید با امانتداری کامل فقط براساس مرّ قانون عمل کنند/ رئیس‌جمهور آینده باید مردمی، کاری، مقاوم، ارزشی، پایبند به قانون و با تدبیر باشد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/16/1076232_512.jpg

جمعي از دست‌اندركاران برگزاری انتخابات رياست جمهوري و شوراها امروز در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.

افراد کمتري در انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام مي‌كنند/ توصيه‌هاي انتخاباتي براي کاندیداهاي رياست‌جمهوري

 دبير ستاد انتخابات کشور با اعلام شرايط لازم براي کاندیداهاي رياست‌جمهوري گفت: ثبت‌نام کانديداها انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري از فردا به مدت 5 روز يعني تا شنبه هفته آينده 21 ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

رئيس‌جمهور مي‌خواهد مشايي را بر ملت تحميل کند/ نگارش خاطرات احمدي‌نژاد بعد از انتخابات عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر احتمال رد صلاحيت مشايي از سوي شوراي نگهبان گفت: رئيس‌جمهور مي‌خواهد وي را بر ملت تحميل کند.

امروز بخش‌هایی از جهان اسلام در خرافه ناشی از وابستگی به اسلام آمریکایی می‌سوزد
 وزیر دفاع گفت: امروز شاهد هستیم که چطور بخش‌هایی از جهان اسلام در خرافه ناشی از وابستگی به اسلام آمریکایی می‌سوزد و تروریست‌هایی به نام اسلام، به کشتار مردم، زن، بچه و پیر و جوان دست زده‌اند.

اگر اعتبارات بيشتري در اختيار كميته امداد قرار بگيرد بيشتر اشتغالزايي مي‌كند

 معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينكه کميته امداد خميني(ره)در زمينه اشتغالزايي گامهاي موثري برداشته است، گفت: اگر اعتبارات بيشتري در اختيار اين نهاد قرار گيرد، شاهد ايجاد فرصتهاي شغلي فراواني در آينده خواهيم بود.

آزادي‌هاي مدني قبل از يازده سپتامبر؛ اعراب و مسلمانان آماج حمله
 اقدامات خاص و عام آمریکا همانند بازجويي‌هاي غيرقابل توجيه اعراب يا مسلمانان، بستن حساب‌هاي بانکي اعراب و مسلمانان یا تيراندازي به سوي موسسات خيريه مسلمانان توسط اف بي آي يا وارد شدن اف بي آي به مساجد و ديگر نظارت‌هاي هدفمند مسلمانان تنها بخشی از تروريسم است.

دعوت از "غلامحسين الهام" برای حضور در صحنه رقابت‌های انتخاباتی

 جمعي از فعالان دانشجويي ـ دانشگاهی، حوزوي، رسانه‌اي، سياسي و فرهنگی بدنه اجتماعي جبهه گفتمانی سوم تير طي نامه‌اي خطاب به غلام‌حسين الهام با بيان اينكه بخشي از "نیروهای انقلابی و ارزش‌مدار همفکر ما در سراسر کشور تنها جنابعالی را اصلح و نماد «تداوم گفتمان سوم تیر» و «تكامل دولت سوم تيري» می‌دانند." از وي برای حضور در صحنه رقابت‌های انتخاباتی دعوت كردند.

ادبیات سازش در بین کاندیداها و مردم ایران هیچ جایگاهی ندارد

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی که به طور تخصصی روی موضوع ایران تمرکز کرده است، در گزارشی نوشت که نه در ادبیات کاندیدها و نه در ادبیات مردم ایران نشانی از ادبیات سازش و تسلیم دیده نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار