قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌رضوی گفت: درمرحله اول طرح احسان زائر این نهاد بیش از 378 میلیون ریال جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی، حبیب‌الله آسوده اظهار داشت: مرحله اول طرح احسان زائر این نهاد، پس از پایان ماه صفر و از دیماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه سال جاری بود که این طرح با همکاری و مشارکت سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در طرح زائر، عاملان، مسئولان و رابطان مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در جلسه مناسک عمره‌گذاران حضور داشته و کمک‌های حجاج را جمع‌آوری کرده‌اند.

آسوده، ادامه داد: در مرحله اول اجرای این طرح در خراسان‌رضوی بیش از 370 میلیون و 485 هزار ریال توسط رابطین مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی، خاطرنشان کرد:  مبلغ جمع‌آوری شده از 170 کاروان عمره‌گذار، 26 هزار و 991 هزار نفر زائر در 197 جلسه مناسک جمع‌آوری شده است.

وی از مشارکت‌های شهرستان‌های استان در اجرای طرح زائر خبرداد و گفت: در اجرای این طرح شهرستان‌های، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، گناباد، قوچان، چناران، نیشابور، فریمان، کاشمر، درگز، جغتای، مه ولات، خوشاب و مشهد حضور موثر و پررنگی را داشتند.

آسوده، افزود: از مبلغ جمع‌آوری شده در مرحله اول، 290 میلیون ریال مربوط به مشهد مقدس بوده است.

وی یادآور شد: مرحله دوم این طرح از اردیبهشت تا خرداد ماه سال جاری در حال اجرا شد.
برچسب ها: خراسان ، زائر ، احسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.