مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان قزوين گفت: رسيدگي به متقاضيان بازنشستگي مشاغل سخت و تقويت اصل سه جانبه گرايي در حل اختلافات جامعه كار و توليد از برنامه هاي مهم اين اداره كل در سال جاري است.

بابايي، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: با پيگيري و هماهنگي مسئولان استان، تاكنون بسياري از مشكلات مربوط به حوزه كارگري حل و فصل شده است چرا كه رفع مسائل و مشكلات جامعه كارگري و توليد دغدغه مهم مسئولان مورد پيگيري آن ها است.
وي در ادامه به اهم برنامه هاي اين اداره كل در سال جاري اشاره و تصريح كرد: رسيدگي به متقاضيان بازنشستگي مشاغل سخت و زيان‌آور،‌ تقويت اصل سه جانبه گرايي در حل اختلالات جامعه كار و توليد، راه اندازي مركز كاريابي محمديه و ايجاد دفتر نمايندگي اداره تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي در شهرك صنعتي كاسپين از برنامه هاي مهم اين اداره كل در سال جاري است.
مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان قزوين در پايان به آمار اشتغال در اين استان طي سال گذشته اشاره و خاطرنشان كرد: در سال گذشته با ايجاد 27 هزار شغل، ميزان نرخ بيكاري در استان قزوين به 1/12 درصد كه كمتر از ميانگين كشوري بود، رسيد./ف
 

برچسب ها: متقاضی ، بازنشسته ، مشاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار