با نفوذ سامانه بارشی به سواحل جنوبی دریای خزر بارش همراه با کاهش دما در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز و تا فردا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسي کشور، در ادامه وقت امروز"چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه 92"براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز به تناوب بارش باران گاهي با رعدو برق، وزش باد لحظه اي و احتمالا تگرگ در برخي نقاط استان هاي کرمانشاه، ايلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختياري، کهگيلويه و بوير احمد و غرب اصفهان از شدت بيشتري برخوردار است بنابراين گزارش، آبگرفتگي معابر عمومي و سيلابي شدن رودخانه ها در اين نواحي پيش بيني مي شود.



شایان ذکر است، از روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی از سمت نوار غربی کشور وارد می شود که سبب افزایش ناپایداری ها و بارش ها در نیمه غربی کشور می شود.
براساس این گزارش، امروز با نفوذ شارش های سرد شمالی به سواحل جنوبی دریای خزر بارش همراه با کاهش دما در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز و تا فردا ادامه دارد و در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.
گفتني است؛ وضعيت ‌آب و هواي استانهاي تهران و البرز امروز کمی ابري و در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهي وزش باد پيش بيني مي شود./س
برچسب ها: بارش ، باران ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار