اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی نیشابور با صدور بیانیه‌ای وهابی‌ها را دست‌پرورده صهیونیست‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا برشمردند که برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان جهان قدم برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در این بیانیه آمده است: طبق فرموده مقام معظم رهبری، خدای متعال جریانی را که می‌خواهد در راه اتحاد و پیشرفت امت اسلامی سنگ‌اندازی کند، متوقف می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر دستان گناه‌آلود دشمنان با اهانت به حجربن عدی(ره) که از پاک‌ترین صحابه رسول گرامی اسلام(ص) بود، حرمت اسلام و پیامبر عظیم‌الشان(ص) را خدشه‌دار کرد و قبر مطهر ایشان را شکافته و به پیکر پاک ایشان بی‌حرمتی کرد؛ این  جنایت، حلقه دیگری از زنجیره اهانت‌ها به دین اسلام و پیامبر اعظم(ص) است.

این بیانیه گفته است: بدون شک حجربن‌عدی(ره) یکی از صحابی بزرگوار رسول خدا(ص) بوده که مختص هیچ یک از مذاهب اسلامی نیست بلکه یکی از مقدسات همه مسلمانان جهان است و این جنایت چهره حقیقی این مجرمان را فاش ساخت و نشان داد که اینان نسبتی با اسلام و امت اسلامی ندارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه فرهیخته کشور ضمن محکومیت این اقدام غیر اسلامی و غیر اخلاقی از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهد تا ضمن جلوگیری از جنایات و نسل‌کشی در مقابل اهانت به مقدسات اسلامی و تمامی ادیان الهی موضعگیری و اقدامات قانونی انجام دهند.

این بیانیه با سخنی از  مقام معظم رهبری به این مظمون که مسلمانان به‌ویژه نخبگان و بزرگان علمی، سیاسی و دینی جهان اسلام باید وظیفه خود را در مقابل این تفکر پلید انجام دهند و مانع از گسترش آتش فتنه شوند، به پایان رسید.  /س

 



برچسب ها: وهابیت ، عامل ، تفرقه ، نفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.