رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت:عوامل پليس راهور تهران توانستند طی 48 ساعت گذشته 4 خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با پرسنلی زحمت کش و دلسوز در تلاشند تا با بالا بردن سطح فرهنگ ترافیکی آرامش را به هموطنان پایتخت نشین در خصوص ترددهای شهری هدیه کنند.  
 
* کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 618ص69ايران77  
این مقام مسئول پلیس راهور اظهارداشت: ماموران يگان عمليات پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده ميدان آرژانتين توانستند با دقت و هوشیاری یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را به شماره پلاک 618ص69ياران77 شناسايي و به همراه سارقش دستگير کنند.
لذا خودرو به همراه سارق پس از صورت‌الجلسه به کلانتري 105 سنايي تحويل داده شد.
 
*کشف پرايد سرقتی به شماره پلاک 175س92ايران22  
سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودروی پلیس راهور فاتب منطقه 23 در بزرگراه يادگار  به یک دستگاه خودروی سواري پرايد کرم رنگ به شماره انتظامی 175س92ايران22 که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک می شوند.  
وی افزود: به دنبال این موضوع پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص شد خودروی فوق سرقتی است لذا با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 134 شهرک قدس تحویل داده شد. 

*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 633ط82ايران21  
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ابراز داشت: عوامل پلیس راهور فاتب در منطقه 1 یک دستگاه خودروی پراید را جهت اعمال قانون به علت تخطی از سرعت مطمئنه توقیف کردند.  
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد:پس از بررسی مشخص گردید خودروی پراید با شماره انتظامی 633ط82ايران21 سرقتی است لذا طبق قانون و با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 151 يافت آباد تحویل گردید.

*کشف پيکان سرقتی به شماره پلاک 645د74ايران77  
این مقام مسئول راهور تهران خاطر نشان کرد: عوامل پلیس راهور فاتب در حین انجام وظیفه در محدوده منطقه 12 به یک سارق را حين سرقت خودرو پيکان به شماره انتظامی 645د74ايران77 که در لابه لای خودروها پارک شده بود دستگير کردند.  
سرهنگ اسماعیلی اذعان داشت: پس از بررسی خودرو و استعلام از سامانه آگاهی سارق به کلانتري 116 مولوي تحويل گرديد./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار