معاون وزير راه و شهرسازي گفت:طرح نوسازي بافت فرسوده شهري در مازندارن با اعتباري بالغ بر6 ميليارد و 200 ميليون ريال از اعتبارات شركت مادر و 3 ميليارد ريال از اعتبار شهرداري ها تهيه شده است.

مجيد كيان پور در گفتو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران تهيه برنامه توانمندسازي سكونتگاه هاي غيررسمي را يكي از راهبردهاي شركت عمران و بهسازي شهري ايران عنوان كرد و افزود: اعتباري بالغ بر 4.3 ميليارد ريال براي تهيه برنامه و طرح توانمندسازي سكونتگاه هاي غيررسمي شهرهاي ساري، آمل، بابل، قائم شهر و نكا اختصاص یافته است.
 معاون وزير راه وشهرسازي در ادامه تصريح كرد: طرح بهسازي و نوسازي بافت فرسوده شهري در استان مازندارن با اعتباري بالغ بر6 ميليارد و 200 ميليون ريال از اعتبارات شركت مادر و 3 ميليارد ريال از اعتبار شهرداري ها براي شهرهاي ساري ، آمل، بابل ، قائم شهر، نوشهر، تنكابن و بابلسر تهيه شده  است.
مديرعامل شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران درادامه اظهار داشت: تاكنون از 23 پايان نامه تحصيلي در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري با موضوعات مرتبط با شهرسازي ، معماري، اقتصادي ، اجتماعي در بافت هاي فرسوده شهري حمايت شده است .
وي در ادامه يادآور شد: چهار طرح پژوهشي و يك ترجمه كتاب در مازندران به اتمام رسيده است.
كيان پور يكي ديگر از اقدامات انجام گرفته در استان مازندران را بازسازي عمارت تاريخي فاضلي ساري عنوان كرد و افزود: بازسازي بناهاي قديمي در محدوده بافت هاي فرسوده شهري از برنامه هاي شركت مادر بوده كه با بيش از 5/7 ميليارد ريال اعتبار، عمارت فاضلي ساري در استان مازندران بهسازي و نوسازي شده است.
مديرعامل شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران گفت:امسال بيش از 200 جلسه نشست با ساكنان محلات بافت هاي فرسوده شهرهاي مختلف استان در زمینه فرهنگ سازي و اطلاع رساني در خصوص نوسازی بافت هاي فرسوده برگزار شده است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار