امام جمعه تبريز به توصيه‌های مقام معظم رهبری نسبت به هيئت‌های نظارتی و اجرايی درباره قانونمندی و امانتداری در حفظ آرای مردم در انتخابات اشاره كرد و گفت: با پيروی از منويات رهبر در انتخابات رياست جمهوری حماسه سياسی می‌آفرينيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، آيت‌اللّه محسن مجتهد شبستری،در ديدار با اساتيد بسيجی استان و گفت: به ياری خداوند و پيروی از منويات مقام معظم رهبری حماسه ديگری هم به لحاظ گستردگی شركت در انتخابات رياست جمهوری و هم به لحاظ انتخاب فرد اصلح خواهيم آفريد.

نماينده ولی فقيه در استان آذربايجان شرقی ادامه داد: امروز جوانان به طرق مختلف و به وسيله رسانه های مختلف در معرض تبليغات مخرب و منحرف غربی قرار دارند و اين وظيفه تك تك اساتيد بويژه اساتيد بسيجی است كه با منطق و برهان و ملايمت، با جوانان سخن گفته و فتنه ها و جريانات انحرافی دشمن را به آنان بشناسانند.

در ادامه اين ديدار رضايی، رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبريز به انتخابات پيش رو اشاره كرده و گفت: به منظور حضور حداكثری توأم با اتحاد و همدلی و بصيرت و آگاهی در انتخابات، فضای واحد تبريز برای فعاليت تشكل‌های مختلف اعم از بسيج دانشجويی، بسيج اساتيد و بسيج كارمندی در قالب كرسی‌های آزاد انديشی در چارچوب مقررات، فراهم است.

رضايی افزود: نصب پرچم عزا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبريز به منظور محكوم كردن هتك حرمت به صحابه پيامبر، راه‌اندازی وب سايت معاونت فرهنگی، ثبت نام اساتيد و كاركنان برای اعزام به عتبات عاليات در تير ماه 92، برگزاری هفتگی مراسم زيارت عاشورا، برگزاری مراسم سالگرد خاكسپاری دو شهيد گمنام در واحد تبريز، برگزاری چهار مرحله از مراحل شش گانه قرآن و عترت و قرآن در خانه برای اساتيد و برگزاری جلسات منظم ستاد شاهد برای رسيدگی به فرزندان گرانقدر شهدا بخشی از فعاليتهای فرهنگی اخيراين دانشگاه می باشند/س

برچسب ها: امانت ، مردم ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.