قيمت هاي خريد مسکن در منطقه عباس آباد نسبت به سال گذشته سه برابر شده و بسياري از فروشندگان با دبه کردن از فروش واحدهاي خود صرف نظر مي کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ گزارش ميداني در مناطق فاطمي و عباس آباد تهران حاکي از افزايش 200 برابري قيمت مسکن بوده است.

براساس اين گزارش يکي از مشاوران املاک در اين محدوده با بيان اينکه در سال گذشته قيمت خريد مسکن در عباس آباد متري بين 4 ميليون تا 4 ميليون و 500 هزار تومان بود گفت: امروز قيمت ها سه برابر شده و به 7 ميليون و 500 هزار تومان رسيد.

وي درادامه افزود: در منطقه آپادانا به 9 ميليون و 500 هزار تومان رسيد.

اين مشاور املاک با اشاره به قيمت رهن و اجاره در اين محدوده را متري يک ميليون و 600 هزار تومان عنوان کرد و افزود: رهن يک واحد 60 متري بين 65 تا 70 ميليون تومان است.

وي در ادامه افزود: بسياري از مالکان در هنگام فروش واحدهاي خود دبه کرده و به بهانه هاي مختلف از فروش خود صرف نظر مي کنند.

يکي ديگر از مشاوران املاک در ادامه توضيح داد: بسياري از سازندگان نيز پس از ساخت ترجيح مي دهند واحدهاي خود را خالي گذاشته تا پس از چند ماه با سه برابر يا 4 برابر قيمت به فروش برسانند.

يکي ديگر از مشاوران املاک در خصوص افزايش نجومي قيمت هاي واحدهاي مسکوني در منطقه فاطمي گفت: قيمت هاي اين محدوده همانند ساير مناطق است و خريد و فروش با رونق انجام مي شود.

براساس اين گزارش قيمت هاي منطقه فاطمي ، يوسف آباد، جمالزاده شمالي ، اميرآباد نسبت به مناطق ديگر بسيار افزايش يافته است.




گزارش از محبوبه کباري

برچسب ها: مسکن ، عباس آباد ، نجومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار