معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کشاورزان استان کرمانشاه پس از تحویل گندم خود به مراکز خرید، ظرف 24 ساعت مطالبات خود را دریافت می کنند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

افشین صفوی گفت: برداشت گندم در مناطق گرمسیری استان از جمله سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین آغاز شده و تاکنون از950 هکتار زمینی که در این مناطق محصول آن برداشت شده، بیش از 450 تن گندم تحویل مراکز خرید دولتی شده است.


وی تاکیدکرد: قیمت هر کیلوگرم گندم معمولی 720 تومان و دروم 750 تومان است، اما با توجه به کیفیت بالای گندم استان، هرکیلوگرم گندم معمولی 730 تومان خریداری می شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به وجود 62 مرکز خرید گندم که دارای باسکول های استاندارد و تحت پوشش نظارت دقیق در استان هستند، تصریح کرد: مراکز خرید گندم تا دیر وقت آماده خرید گندم از کشاورزان بوده و آنها می توانند بدون مشکل خاصی محصول خود را به فروش رسانده و مطالباتشان را بلافاصله دریافت کنند.

صفوی با اشاره به اینکه هنوز برداشت گندم آبی شروع نشده تاکید کرد: با وجود خشکسالی در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه، در هر هکتار مزارع گندم دیم 300 کیلوگرم تا یک تن گندم برداشت می شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، گندم ، مطالبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.