افزایش 26 درصدی بودجه کمیته ی امداد در انتظار امضای نمایندگان مجلس

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: افزایش 26 درصدی بودجه ی کمیته امداد امام خمینی(ره) درانتظار تصویب نمایندگان مجلس است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حسین انواری در حاشیه آیین آغازین سامانه نیکو کاری از طریق همراه، در جمع خبر نگاران با بیان این مطلب افزود: اعتبارات دوستی امداد 16 هزار میلیارد تومان است که کمتر از یک سوم هزینه های سالانه کمیته امداد از اعتبارات داخلی و درآمدها از طریق صدقات و نذورات تأمین می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته 300 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است اظهار داشت: در برنامه های سال جاری ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای مدد جویان تحت پوشش فراهم گردد که این تعداد در جلسه شورای اشتغال به تصویب رسیده است.
وی در خصوص افزایش مبلغ وام قرض الحسنه به مدد جویان گفت: افزایش 5 میلیونی وام قرض الحسنه از پیشنهادات ماه های نخستین سال بوده است که پس از تصویب شورای پول و اعتبار، مدد جویان از وام 20 میلیونی بهره مند می شوند.
وی در پایان اظهار داشت: 45 میلیون نفر افراد تحت پوشش ثابت و 4 میلیون نیز به صورت موردی از کمک ها و خدمات بلا عوض کمیته امداد بهره مند می شوند./ل
برچسب ها: کمیته ، امداد ، نذورات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار