توليد لوازم خانگي فرصت جديدي را براي شرکت هاي داخلي ايجاد کرد تا بيشتر از گذشته به توان مندي هاي داخلي توجه کنند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، بذرافشان مدير بازاريابي و فروش شرکت استيل البزر گفت: شرکتهاي داخلي توانستند به فکر توسعه و افزايش کيفيت لوازم خانگي توليد داخل بپردازند.

وي تصريح کرد: در اين رابطه شرکت استيل البرز گام هاي مهمي را طي سالهاي اخير برداشته است به طوري که برند جديد ايزاتک در اين شرکت متولد شده و در حال توليد برندهاي جديد و محصولات جديد فر ماشين ظرفشويي در سه مدل که همگي به صورت توکار هستند مي باشد.

ضمن آنکه يکي از محصولات توليد اين شرکت يخچال تو کار است.

بذرافشان در خصوص کيفيت محصولات توليدي توسط شرکت استيل البز گفت از نظر کيفيت اين شرکت اهتمام ويژه اي به توليد محصولات کيفي براساس سليقه مصرف کننده ايراني دارد.
اين شرکت خود را ملزم به آن مي داند که سليقه مصرف کننده ايراني را در نظر گرفته و براساس آن اقدام به توليد محصولات خود با کيفيت برتر کند.

وي در رابطه با توجه به  استانداردهاي جهاني در اين شرکت گفت:شرکت استيل البرز همواره توجه ويژه اي به کيفيت جهاني دارد براين اساس تمام خطوط توليدي اين شرکت داراي واحد کنترل قوي بوده  و همه محصولات در سه مرحله تست مي شوند ضمن انکه استيل البرز همواره يکي از محصولات مهم "آن کيفيت برتر محصولات توليدي اين شرکت است.

بذرافشان در رابطه با وضعيت محصولات توليدي آن شرکت عنوان کرد: با توجه به وضعيتي که در بازار ارز کشور اتفاق افتاده صادرات محصولات اين شرکت نسبت به گذشته بسيار افزايش يافته به طوريکه سال گذشته به بيش از 40 کشور محصولات اين شرکت براساس  گروه بندي انجام شده صادر شده است.

مدير بازاريابي و فروش شرکت استيل البرز در خصوص بازارهاي هدف صادراتي توسط اين شرکت گفت: عمده صادرات محصولات اين شرکت به کشورهاي حوزه خليج فارس‌، شمال افريقا، آسياي ميانه ،اقيانوسيه و امريکاي لاتين است که در رابطه با اروپا هم اقدامات خوبي براي صادرات انجام شده است.

برچسب ها: لوازم ، خانگی ، استیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار