شبکه سحر در سالروز " شهادت امام هادی (ع) " عزادار است

شبکه سحر از طریق سیمای آذری خود، اقدام به تولید و پخش برنامه " ویژه شهادت امام علی النقی (ع) " در سالروز این سوگ بزرگ شیعیان جهان نموده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، " ویژه برنامه شهادت امام علی النقی الهادی (ع) " به تهیه کنندگی احمدرضا کریمی برای پخش از شبکه سحر تولید شده است.
کریمی با اشاره به اینکه " ویژه برنامه شهادت امام علی النقی الهادی (ع) " به صورت ترکیبی تولید شده است، گفت:  شامل بخش هایی از قبیل سخنرانی، مدیحه سرایی و پلاتوی مجری خواهد بود که با همکاری حسن سیف الهی به عنوان دستیار تهیه کننده و سهراب نعلبندی در مقام مجری و نویسنده به روی آنتن خواهد رفت. 
وی افزود: این برنامه که در راستای معرفی سیره و خصائص اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین و گسترش فرهنگ مسجد تولید شده است، به معرفی مساجد استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل می پردازد. در کنار معرفی مساجد، از امام جماعت همان مسجد به عنوان سخنران و کارشناس برنامه استفاده می شود و به معرفی شخصیت امام هادی (ع) اهتمام ورزیده می شود.
ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت هادی النقی علی بن محمد علیه السلام سه شنبه 24 اردیبهشت از ساعت 16:35 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه برای علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر پخش خواهد شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار