ویژه برنامه "ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) " به تهیه کنندگی احمدرضا کریمی برای پخش از شبکه سحر تولید شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر؛ تهیه کننده این برنامه گفت: مساجد در سطح جوامع اسلامی مکان هایی هستند که پایگاه فعالیت های اجتماعی مردمی است.  شبکه سحر این بار در راستای این جمله معروف بنیان گذار انقلاب اسلامی که مساجد سنگر هستند، اقدام به تولید برنامه از بطن مسجد نموده است. " ویژه برنامه ولادت امام محمد باقر (ع)" یکی از همین سری برنامه ها است.
وی افزود: این ویژه برنامه یک قسمت از ویژه برنامه های مناسبتی است که در 20 قسمت 25 دقیقه ای با محوریت معرفی مساجد منطقه آذربایجان ایران به مخاطبان خود در خارج از کشور تولید شده است. این برنامه تلویزیونی در هر مناسبت مذهبی اعم از ولادت یا شهادت یکی از ائمه اطهار علیهم السلام در یکی از مساجد منطقه ضبط شده است و علاوه بر معرفی آن مسجد به مناسبت خاص همان روز نیز پرداخته است.
کریمی اضافه کرد: در هر قسمت که به صورت ترکیبی تولید شده است علاوه بر حضور مجری و اجرای پلاتوی مرتبط با موضوع هر برنامه، امام جماعت همان مسجد نیز به معرفی سیره و خصائل اخلاقی و رفتاری اهل بیت سلام الله علیهم پرداخته و در ادامه نیز با حضور یک مداح آذری زبان به خواندن اشعاری در مدح و ثنای  ایشان می پردازد.
 بر اساس این گزارش؛ در این برنامه حسن سیف الهی به عنوان دستیار تهیه کننده و سهراب نعلبندی در مقام  مجری و نویسنده همکاری نموده اند.
ویژه برنامه ولادت حضرت باقر العلوم محمد بن علی علیه السلام یکشنبه 22 اردیبهشت از ساعت 16:35 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه برای علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر به روی آنتن خواهد رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار