طرح ماه رحمت جهت عرضه و تامين کالاهاي اساسي مردم در ماه مبارک رمضان به اجرا در مي آيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ يدالله صادقي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: طرح ماه رحمت جهت عرضه و تامين کالاهاي اساسي مردم در ماه مبارک رمضان از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور از جمله استان تهران به اجرا در ميآيد.

وي افزود: هدف از اجراي طرح ماه رحمت تامين به موقع و با قيمت مصوب کالاهاي غذايي ويژه ماه مبارک رمضان است و ما قصد نداريم با اجراي اين طرح طرف تقاضا را تحريک کنيم.

وي با اشاره به اينکه  اين طرح در قالب نمايشگاههاي عرضه مستقيم کالا در سراسر کشور به اجرا درميايد اظهار داشت: نمايشگاههاي عرضه کالاهاي اساسي مردم به تدريج از ماه رجب و شعبان و نيز دهه اول ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برپا مي شود.

صادقي در پاسخ به پرسش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه آيا قرار است در اين نمايشگاهها کالاهاي اساسي مردم با تخفيف عرضه شود اظهار داشت: ما سعي داريم در اين نمايشگاهها کالاهاي اساسي مردم را با قيمت هاي مصوب عرضه کنيم و هرگونه تخلف از عرضه کالا در اين نمايشگاهها با قيمتهاي غير مصوب مورد رصد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خواهد بود.

وي ادامه داد: در طرح ماه رحمت مراکز زيادي جهت عرضه کالاهاي اساسي غير از نمايشگاهها به تامين مايحتاج عمومي مردم در اين ماه مي پردازند که تمامي اين مراکز به همراه نمايشگاهها مورد نظارت و بازرسي دقيق سازمان هاي صنعت، معدن و تجارت استانها و سازمان حمايت از حقوق مصرف  کنندگان مي باشند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنين در خصوص قيمت روغن نباتي گفت: به زودي قيمت روغن نباتي به قيمتهاي قبل باز مي گردد.

وي همچنين به امارهاي اشغال زايي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در سال گذشته (سال 91) اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بيش از 90 هزار فرصت شغلي  در سطح استان تهران ايجاد شد که 100 درصد اهداف پيش بيني شده براي اشتغال زايي را در سال گذشته در اين استان محقق شده است./س

برچسب ها: بازار ، رمضان ، رحمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار