رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: ملت آگاه و بابصیرت ایران اسلامی با حضور گسترده و هوشمندانه خود در این دوره از انتخابات، علاوه بر خلق یک حماسه ماندگار، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب را نیز فراهم خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، خلیلی در جمع اساتید، دانشجویان و کارکنان گفت: ملت ایران همچنانکه در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی دهها اتتخابات مختلف مجلس، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را با افتخار و سربلندی و حماسه حضور به سر انجام رسانده اند در انتخابات آتی نیز با حضور حداکثری و انتخاب اصلح که معیار و ملاک آن را مقام معظم رهبری در رهنمودهای عالمانه خود مطرح کرده اند بار دیگر برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به یادگار خواهند گذاشت.

وی افزود: حضور با شکوه و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را پاسخی دندانشکن به تبلیغات دشمنان نظام و انقلاب برشمرد.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: این انتخابات هرچه باشکوهتر و با مشارکت گسترده آحاد مختلف مردم به خصوص قشر فرهیخته دانشگاهی برگزار شود موجب افزایش اقتدار، عزت و مشروعیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی می شود.

وی اظهار کرد: به طور طبیعی افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، قدرت چانه زنی مسوولان در مجامع بین المللی و اثرگذاری در معادلات سیاسی منطقه ای را افزایش خواهد داد.

دکتر محمد خلیلی گفت: به طور یقین حضور حماسی و دشمن شکن مردم در پای صندوق های رای به منزله تحقق مطالبه محوری رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری امسال تحت عنوان"حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" است./س

برچسب ها: حماسه ، ماندگار ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.