رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز با ذکر اینکه کشتی تبریز با پرویز هادی احیا شد، گفت: وی توانایی قهرمان شدن در المپیک و رقابت های جهانی را هم دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، شهرام دبیری در مراسم تجلیل از پرویز هادی قهرمان کشتی آسیا با اشاره به افتخار آفرینی های پرویز هادی در مسابقات آسیایی افزود: این کشتی گیر خوب باسمنجی سال گذشته موفق به کسب سهمیه ایران در المپیک لندن شد و علاوه بر آن با کسب دو قهرمانی آسیا کشتی تبریز را مجددا احیا کرد.

وی تصریح گفت: پرویز هادی توانایی افتخار آفرینی در مسابقات جهانی و المپیک را هم داشته و در آینده شاهد افتخارات بیشتری از وی خواهیم دید.

رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز از تداوم حمایت این باشگاه از ورزش استان خبر داده و تصریح کرد: در مدت کوتاهی که از سال جدید می گذرد تیم دوچرخه سواری بانوان دبیری در مقطع جوانان به عنوان قهرمانی کشور دست یافته و تیم دوچرخه سواری مردان در ماده کوهستان عنوان دوم کشور را کسب کرده است.

وی افزود: همچنین تیم کیک بوکسینگ این باشگاه در مسابقات بین المللی ترکیه به عنوان قهرمانی دست یافته و وحید پاکزاد نیز در مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی که در اردببل برگزار شد، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

شهرام دبیری از فوتسال به عنوان رشته اول این باشگاه یاد کرده و خاطر نشان ساخت: سال گذشته تیم فوتسال دبیری تبریز با کسب عنوان چهارم، بالاترین مقام فوتسال تبریز را کسب کرده و امسال سیاست باشگاه قهرمانی در لیگ برتر و راهیابی به باشگاه های آسیا می باشد و با این هدف تیم برای فصل آتی بسته خواهد شد.

وی به فعالیت های فرهنگی باشگاه دبیری اشاره کرده و ابراز داشت: تا کنون چندین مراسم تجلیل ورزشکاران از سوی باشگاه دبیری تبریز برگزار شده است.

دبیری گفت: بهترین های ورزش سال90 تبریز و نیز تیم نیم قرن فوتبال تبریز با مشارکت این باشگاه و نظرخواهی از کارشناسان ورزشی انتخاب شده و روند انتخاب بهترین های ورزش تبریز همچنان ادامه خواهد داشت.

در پایان این مراسم باشگاه دبیری تبریز با اهدای لوح تقدیر و سکه بهار آزادی از زحمات قهرمان کشتی آسیا پرویز هادی قدردانی کرد.

پرویز هادی در رقابت های امسال قهرمانی آسیا در هندوستان تنها مدال طلای ایران را در کشتی آزاد به دست آورد.

وی سال گذشته نیز در کره جنوبی مدال طلای سنگین وزن را کسب کرده و همچنین سهمیه المپیک لندن را نیز به دست آورده بود./س

برچسب ها: کشتی ، تبریز ، احیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.