رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: فراخوان انتخاب واحدهاي نمونه صنعتي و معدني سراسر كشور به مناسبت بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن در استان آغاز شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ علیرضا جمیع با اشاره به برگزاري جلسات ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن گفت: جلسات اين ستاد با محوريت بخش خصوصي برگزار شده و فراخوان انتخاب واحدهاي نمونه صنعتي و معدني از امروز در اختيار بنگاههاي صنعتي و معدني قرار مي‌ گيرد تا متقاضيان دريافت تنديس و شركت در اين رقابت بتوانند نسبت به تكميل فرمها و ارسال مدارك لازم اقدام كنند.

جمیع افزود: اين فرمها نسبت به سال گذشته تغييري نداشته و علاقمندان مي ‌توانند از طريق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به تحويل مدارك اقدام كنند.

وی بیان كرد: بررسي‌هاي اوليه براي معرفي برگزيدگان اين رقابت ملي ابتدا در كارگروههاي استاني انجام مي‌ شود و سپس برترينهاي هر استان به كارگروه مركزي معرفي و در اين كارگروه برترينها انتخاب مي ‌شوند و در روز ملي صنعت و معدن مورد تقدير قرار مي‌ گيرند.

به گفته وي كارگروه استاني تركيبي از رئيس سازمان، رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت استان و كارگروه مركزي تركيبي از اعضاي ستاد و معاونتهاي مختلف و نيز تشكلهاي بخش خصوصي است./س

برچسب ها: رقابت ، بنگاه ، صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.