يزدانبخش شريفي گفت:بحث آموزش در آموزش و پرورش از مهمترين و اساسي ترين موضوع است و بايد با اهتمام و جديت خاصي به آن پرداخته شود .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،  يزدانبخش شريفي  مدير كل آموزش و پرورش ايلام در آيين افتتاح سامانه جامع آموزش و يادگيري فرهنگيان استان كه با حضور كارشنا سان وزارتي و مسئولين برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني شهرستانها و مناطق تابعه استان برگزار شد از آموزش بعنوان موتور محركه تعليم و تربيت ياد كرد و گفت : موتور محركه تعليم و تربيت  آموزش نيرو هايي است كه بصورت مداوم و مستمر نياز به يادگيري دارند .
 
وي افزود : بحث آموزش در دستگاهي مانند آموزش و پرورش از مهمترين و اساسي ترين مقولات است و بايد با اهتمام و جديت خاصي به آن پرداخته شود .
 
مدير كل آموزش و پرورش استان ادامه داد : با توجه به رشد و توسعه تكنولوژي، بايد همسو با دانش روز دانش آموزان امروز را آماده كرد بنابر اين تجهيز مدارس به تكنولوژي نوين روز، يك نياز در نظام تعليم و تربيت محسوب مي‌شود.
 
وي هوشمندسازي مدارس در كشور را بر اساس سندتحول بنيادين دانست و تصريح كرد : اگر قرار است آموزش و پرورشي خلاق و كارآمد داشته باشيم،معلمان بايد به اهميت تجربه هاي خود واقف شوند و با پويايي و يادگيري و آموزش مداوم و مستمر  به غني تر كردن آنها بپردازند./ل
برچسب ها: کارآمدی ، نیرو ، انسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار