فرمانده انتظامي شهرستان دنا از کشف 79 کيلو و 400 گرم ترياک طي سه روز گذشته از دو دستگاه خودرو در محور ياسوج- اصفهان خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "اردوان ارسلان پور" با اعلم اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا، طي سه روز گذشته، حين اجراي تور ايست و بازرسي به يک دستگاه خودروي وانت بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. 
وي افزود: در بازرسي از اين خودرو 35 کيلو و 500 گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در آن جاسازي شده بود، کشف و راننده نيز دستگير شد. 
ارسلان پور اظهار داشت: همچنين مأموران در عملياتي ديگر حين کنترل خودروهاي عبوري اين محور، 43 کيلو و 900 گرم ترياک از يک دستگاه خودروي پژو 405 کشف کردند. 
وي گفت: راننده پژو به همراه سه سرنشين آن دستگير شدند و برابر اظهارات راننده، مواد کشف شده متعلق به فرد ديگري بوده که با هوشياري پليس فرد مظنون به همراه شخصي ديگر در حالي که با يک دستگاه خودروي وانت بار به دنبال آنها در حرکت بودند، نيز دستگير شدند. 
فرمانده انتظامي شهرستان دنا در پايان خاطر نشان کرد: همه متهمان پس از دستگيري به مقام قضايي تحويل و خودروها نيز به پارکينگ منتقل شدند./ف

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار