فرماندار اردبیل در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در سال حماسه اقتصادی شرکت «جم پلاستیک » تولید‌ بلوک سقفی و قالب‌های عایق ماندگار را با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومان از مجموعه‌های موفق اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در بازدید از این شرکت و نشست با مدیران این مجموعه تولیدی اظهار داشت: این شرکت که تولید‌کننده بلوک سقفی و قالب‌‌های عایق ماندگار برای اولین بار در استان اردبیل است جزو نسل‌ ششم این صنعت محسوب می‌شود کهبا 2 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری فعال شده است.

وی با اعلام اینکه در این شرکت برای 24 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سایر بخش‌های این شرکت و کامل شدن عرصه تولید می‌توان به اشتغال‌زایی بیشتر نیز دست یافت.

فرماندار اردبیل یادآور شد: عایق ماندگار تولید شده در این شرکت جزو پنج سازه مهم و برتر جهان طبق نظر کارشناسان است که در صرفه‌جویی انرژی نقش بسیار مهمی دارد.

دبیر گفت: این سیستم عایق مناسبی در برابر حرارت، برودت، رطوبت و صوت بوده و می‌تواند در گرمایش و سرمایش حداقل 75 درصد انرژی را حفظ کند.

وی به مدیران دستگاه‌های متولی توصیه کرد به جهت برخی مزیت‌ها از جمله مقاومت بالا در زلزله عایق حرارت، برودت و صوت، حمل و نقل آسان، ساخت سریع و در عین حال با سهولت و سایر برجستگی‌ها از این سازه در امر ساختمان‌سازی استفاده کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان اردبیل بیان داشت: قطعاً بهره‌‌گیری از این تولیدات مدرن می‌توان در صرفه‌جویی وقت و انرژی کمک‌کار شایسته‌ای باشد.

دبیر افزود: ما امروز در شرایط تحریم بیش از هر زمان دیگر به تولید با کیفیت داخلی و استفاده از خلاقیت و هوشمندی جوانان نیاز داریم تا برخی ضعف‌ها و کاستی‌های احتمالی دراین بخش را برطرف کنیم/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.