دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی گفت: در بیشتر استان‌های کشور، نمایندگان این جنبش در راستای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر مورد تایید قرار گرفته‌اند و ستادهای انتخاباتی آن‌ها نیز فعال شده است.

"حسین سعیدی"  دبير‌كل جنبش عدالت و مهرورزي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا اسفندیار رحیم مشایی مي‌تواند به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری از شورای نگهبان رای اعتماد بگیرد، گفت: تایید صلاحیت و دادن رای اعتماد به نامزدها، از اختیارات شورای نگهبان است و این شورا بر عملکرد قوانین و مقررات و عملکرد افراد نظارت می‌کند، در نتیجه تایید صلاحیت نامزدها بر عهده حقوقدان‌ها و فقهای شورای نگهبان است.

وی تاکید کرد: هیچ مخالفتی با تایید صلاحیت یا رد صلاحیت نامزدها نداریم، اما هر کسی که در عرصه انتخابات حضور پیدا کرد و از شورای نگهبان تایید گرفت، مورد وثوق جنبش عدالت و مهرورزی خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که بخواهیم از همه کاندیداها حمایت کنیم، بلکه جنبش عدالت و مهرورزی از کاندیدای مورد نظر خودش حمایت خواهد کرد.

دبیر‌کل جنبش عدالت و مهرورزی در مورد گرایش این جنبش به جناح‌های حاضر در انتخابات اظهار داشت: جنبش عدالت و مهرورزی از زمان پیدایش تاکنون اصولگرا بوده و خواهد بود، اما نه آن اصولگرایی که امروزه بسیاری از اصولگرایان از آن حرف می زنند، زیرا اين جريان قواعد خاص خودش را دارد.
 
وی با ابراز تأسف از این که اصولگرایی نتوانسته به یک نرم‌افزار و گفتمان فکری تبدیل شود، خاطرنشان كرد: شُعبی که امروز در طیف‌های گوناگون اصولگرایان شاهد هستیم مانند اصولگرایان سنتی، میانی و اصولگرایانی، هیچ‌گونه ارتباط فکری با هم ندارند.

سعیدی اظهار داشت: بزرگ‌ترین علت ضعف اصولگرایان، نداشتن توافق بر لیدرهای جریانات اصولگرایی به دلیل انشقاق در این جریان است.

وی با اعلام اینکه جنبش عدالت و مهرورزی قایل به قانون اساسی، تبعیت از ولایت فقیه و تمام رهنمودهای بزرگان اصولگرایی است، گفت: جنبش ما طیف اصولگرای جوانی است که بیش از هشت سال قبل اعلام حضور کرده است.

دبیر‌کل جنبش عدالت و مهرورزی با تاکید بر اینکه اصولگرایان باید بپذیرند و باور کنند که طیف اصولگرای جوان باید در عرصه حضور پیدا کند و اداره کشور را عهده دار شود، افزود: یکی از سیاست‌های ما حضور جدی در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاست و در حال‌حاضر نیز در انتظار تایید صلاحیت کسانی هستیم که از طرف این جنبش حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: در بیشتر استان‌ها نمایندگان ما مورد تایید قرار گرفته‌اند، کارهای اجرایی صورت پذیرفته و ستادهای انتخاباتی نيز در این استان‌ها فعال شده است.

سعیدی تاکید کرد: مهم‌ترین شاخص‌های جنبش عدالت و مهرورزی، جوان‌گرایی و تخصص‌گرایی است و سعی کرده‌ایم در همه استان‌ها از جوان‌های نخبه که علاقه‌مند به خدمت به کشور و شهر خود هستند، حمایت کنیم تا جوانان عزیز بتوانند در این حوزه‌ها حضور یافته و به ایران اسلامی خدمت کنند.

انتهای پيام/
برچسب ها: انتخابات ، ستاد ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار