عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب گفت: در شرايط فعلي ما فرقي بين رفسنجاني و مشايي نمي‌بينيم و هر چند که عنوان آنان با يکديگر متفاوت باشد اما اصلالتا در يک اردوگاه قرار دارند.

"عشرت شايق" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با در نظر گرفتن داوطلبان ثبت‌نامي در ستاد انتخابات کشور به آرايش فضاي سياسي در مقطع کنوني اشاره کرد و اظهار داشت: آرايش سياسي انتخابات، در زمان ثبت نام از داوطلبان، ممکن است با زماني که نتايج تاييد صلاحيت‌ها توسط شوراي نگهبان اعلام مي‌شود، متفاوت باشد.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: در شرايط فعلي ما فرقي بين رفسنجاني و مشايي نمي‌بينيم و  هر چند که عنوان آنان با يکديگر متفاوت باشد اما اصلالتا در يک اردوگاه قرار دارند.

وي با بيان اينکه گفتمان انقلاب اسلامي در مقابل قطب فتنه و انحراف در انتخابات قرار دارد، افزود: البته ممکن است که رقابت‌هاي دورن خانواده‌اي نيز در ميان اصولگرايان شکل بگيرد که اين مساله در مقطع کنوني زيبنده نيست و بايد در جبهه اصولگرايي نيروها وحدت داشته باشند.

شايق با اشاره به روند تاييد صلاحيت‌ها توسط شوراي نگهبان بر ضرورت تمکين از قانون توسط کانديداهاي انتخاباتي تاکيد کرد و گفت: در تمامي حالات ما تابع نظر شوراي نگهبان هستيم و اگر مشايي و رفسنجاني هم تاييد شدند ما تمکين مي‌کنيم اما در حقيقت اين دو نفر با يکديگر رقابتي ندارند و براي رسيدن به قدرت، تقسيم آن و ايجاد شکاف در ميان اصولگرايان تجميع مي‌شوند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح کرد: انتخابات به هيچ وجه دو قطبي نيست بلکه چند قطبي است، مشايي و رفسنجاني در يک قطب، ائتلاف سه گانه در يک قطب ، مستقل‌ها هم يک قطب و ديگر اصولگرايان هم قطب ديگر را به خود اختصاص مي‌دهند اما جريان اصولگرايي در تلاش است تا تجميع نيروها شکل بگيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، هاشمی ، مشایی ، قطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار