دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم در مسابقات فصل سپری شده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بعد از پایان دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس که به قهرمانی تیم فوتبال استقلال تهران انجامید، حالا تیم ملی فوتبال کشورمان در راه جام جهانی مهمترین سوژه فوتبال محسوب می‌شود.
فوتبالیست‌های کشورمان در گروه دوم از مرحله پایانی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا قرار دارند و در این گروه با تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان، لبنان، کره جنوبی و قطر همگروه هستند و برای صعود به مرحله نهایی جام جهانی تلاش می‌کنند.
به همین منظور اردوی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان از روز چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه با دعوت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی از 24 بازیکن آغاز شد که در بین نفرات دعوت شده نام یک بازیکن از تیم فوتبال صبای قم نیز به چشم می‌خورد.
در سه فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازیکنان ملی پوش متعددی در تیم فوتبال صبای قم حضور داشته‌اند که در حال حاضر بیشتر آن‌ها عضو صبا نیستند و به تیم‌های دیگر رفته‌اند و از بین نفراتی که در لیگ دوازدهم عضو صبای قم بود، هم اکنون حامد لک دروازه بان این تیم در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور یافته است/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.