معاون رئیس جمهور کشورمان در دیدار با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان گفت: پشت پرده اختلافات مذهبی و فتنه‌ها استکبار جهانی و طرح‌های صهیونیستی قرار دارد که نمود بارز آن را می‌توان در بحران جاری در سوریه مشاهده کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشاه خبرنگاران، " حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی " معاون رئیس جمهور کشورمان در اجرای قانون اساسی به همراه غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، با شیخ عبدالامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان دیدار کرد و گفتگو کرد.

میرتاج‌الدینی در این ملاقات تاکید کرد: پشت پرده اختلافات مذهبی و فتنه‌ها استکبار جهانی و طرح‌های صهیونیستی قرار دارد که نمود بارز آن را می‌توان در بحران جاری در سوریه مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه تفکر تکفیری به عنوان یک سرطان فکری که چهره مقدس و نورانی اسلام را مخدوش می‌سازد و هدف نهایی آن خدمت به رژیم صهیونیستی برای پیشبرد سیاست‌های غاصبانه خود می‌باشد، افزود علمای اسلامی اعم از شیعه و سنی باید با روشنگری‌ و راهنمایی‌های خود مسیر مقابله با این تفکر را تسهیل و هموار نمایند.

شیخ قبلان ضمن تقدیر از تعامل مثبت جمهوری اسامی ایران با همه کشورهای منطقه و پیگیری دائمی سیاست وحدت اسلامی، موضوع فلسطین و مقابله با رژیم اشغالگر قدس را مسئله اول جهان اسلام دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار