فرماندار بوکان گفت: 106 طرح در کار گروه توسعه کشاورزی بوکان تصویب شده است.

حسن عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: تعداد 450 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی بوکان مطرح شده که از این تعداد 106 طرح به ‌تصویب رسیده و 130 طرح در دست اقدام است.

وی در رابطه با تسهیلات ارائه شده برای 106 طرح تصویبی، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها، 7 میلیارد و 200 میلیون ریال در کارگروه توسعه کشاورزی بوکان پرداخت شده است.

عباسی طرح‌های آب و خاک، دامپزشکی، باغبانی، دام و طیور و برقی کردن چاه‌های کشاورزی را از عمده طرح‌های اجرا شده در این کارگروه عنوان کرد.

فرماندار بوکان افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی در بوکان هیچ محدودیتی نداریم و بسته به نیاز، اعتبار به این طرح‌ها اختصاص می‌یابد.

این مسئول ابراز داشت: بوکان رتبه سوم استان آذربایجان‌غربی در جذب اعتبارات بخش توسعه کشاورزی را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد بوکان در حوزه کشاورزی، گفت: این شهرستان رتبه اول تولید گندم و رتبه دوم تولید چغندر قند استان آذربایجان ‌غربی را داشته و سالانه حدود 600 هزار تن تولید در بخش محصولات کشاورزی دارد.

عباسی در رابطه با طرح‌های توسعه کشاورزی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: برای توسعه کشاورزی بوکان در زمینه‌های مختلف دامداری، افزایش بهره‌وری در بخش‌های کشاورزی و تولید در کارخانه‌هایی که صنایع تبدیلی هستند تسهیلات ارائه شده‌ است.

فرماندار بوکان همچنین در زمینه اشتغال‌زایی رشد صنعت بوکان را عنوان کرد و اذعان داشت: مراحل شروع پروژه کارخانه قند بوکان به اتمام رسیده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود./س

برچسب ها: بوکان ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.